میانگین بارش‌های استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت اخیر به هفت میلی متر رسید

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: میانگین بارش‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته که اغلب مناطق استان را کم و بیش در بر گرفت به حدود هفت میلی مترسید.
کد خبر: ۵۴۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 03 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،علی محمد زورآوند اظهار کرد: بیشترین بارش این سامانه از شهر هلشی به میزان ۱۶ میلیمتر گزارش شد.

وی ادامه داد: شهر‌های سرارود با ۱۴.۲ میلی متر و پاوه با ۱۳.۴ میلی متر نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم شهر‌های پر بارش استان قرار گرفتند.

زورآوند خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر، میانگین بارش شهر کرمانشاه نیز به ۵.۶ میلی متر رسید که از میانگین استان کمتر بود.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه همچنین به بارش‌های مناطق زلزله زده نیز اشاره کرد و گفت: در دالاهو شاهد بارشی به مقدار پنج میلی متر، ثلاث باباجانی ۲.۵ میلی متر، سرپلذهاب ۲ میلی متر و قصرشیرین نیز یک میلی متر باران بودیم.

وی در ادامه میانگین بارش‌های سال زراعی جاری در استان (اول مهر تا ۱۲ دی) را ۸۳ میلی متر عنوان کرد و گفت: این مقدار بارش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۲۰ درصد در مقایسه با دوره بلند مدت نیز ۵۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

زورآوند در پایان از کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دمای هوا در مناطق مختلف استان تا پایان هفته خبر داد و گفت: دمای هوای امشب شهر‌های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، کنگاور، اسلام آبادغرب دالاهو به کمتر از صفر درجه خواهد رسید.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار