هدف اصلی دشمن تفرقه‌افکنی است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: امروز هدف اصلی دشمن تفرقه‌افکنی و به وجود آوردن اختلاف بین مسلمانان به‌ویژه شیعه و سنی است،
کد خبر: ۵۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 03 July 2015
تابناک بوشهر: عبدالله فاتحیدبیر حزب موتلفه اسلامی استان  در شهرستان دشتی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با شور و هیجان زائدالوصفی طرح مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا در مذاکرات هسته‌ای را تصویب کردند و طرف مقابل در مذاکرات هسته‌ای بدون نظر مجلس نمی‌توانند امتیازی از ملت ایران بگیرند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: البته مقام معظم رهبری در این زمینه نظارت عالیه دارند و ما هیچ شک و تردید و دغدغه‌ای در این زمینه نداریم، ما باید پشتیبان رهبری باشیم و از نمایندگان ارزشی مجلس در این زمینه حمایت کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز یادآور شد: امیدواریم در انتخابات آینده با همین روحیه با نشاط و شادابی که در مردم ایران وجود دارد و در تشییع‌ جنازه 270 شهید و شهدای غواص مردم تهران و استان‌های کشور از خود نشان دادند با همین روحیه وارد انتخابات شوند و از نیروهایی که از نظام و رهبری دفاع می‌کنند حمایت کرده و یک مجلس شاداب، با نشاط، مقاوم و پایداری که بتواند در مقابل زیادی خواهی‌های استکبار مقاومت کند، تشکیل دهند.

فاتحی تأکید کرد: امیدواریم با انتخاب نمایندگانی کاردان، مجرب، فهمیده و آگاه نسبت به مسائل سیاسی جهان با در نظر گرفتن منافع ملت ایران و مصالح مملکت بتوان گام‌های مؤثری برای پیشرفت و توسعه کشور برداشته شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم آل سعود به مردم بی‌دفاع یمن، گفت: متأسفانه رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها توانستند با ایجاد گروه‌های تروریستی در بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و یک جنگ ناخواسته‌ای را در منطقه‌ به‌ویژه عراق، سوریه، لبنان  به وجود آوردند و قصد توسعه آن در سراسر خاورمیانه دارند.

فاتحی بیان داشت: رژیم سعودی که بیشتر باید به آن آل یهود اطلاق کرد، در به خاک و خون کشیدن مردم سرزمین فلسطین نه‌تنها کوچک‌ترین اعتراض و تذکری به اسرائیل ندادند بلکه همواره مدافع رژیم صهیونیستی در منطقه است و تجاوز وحشیانه آل سعود که بیش از سه ماه است به مردم مسلمان یمن ادامه دارد، موجب از بین بردن زنان و کودکان بی‌دفاع و حتی روزه‌دار این کشور شده است و زیرساخت‌های این کشور را از بین می‌برند که این‌ یکی از خواسته‌های اسرائیل و غرب است.

وی بابیان اینکه آل سعود خادم رژیم صهیونیستی در منطقه است، اضافه کرد: کشتار مردم مسلمان یمن به‌ دست کسانی صورت می‌گیرد که خود را مسلمان و خادم حرمین شریفین می‌دانند و این دسیسه‌ها و توطئه‌ها، سالیان سال است که در منطقه وجود دارد.
 

فاتحی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به همراه رژیم متجاوز اسرائیل از طریق صدام، طالبان و از طریق توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف در منطقه نتوانستند به اهداف خود دست یابند و در حال حاضر از طریق آل سعود و افراطیون اهل سنت که نمی‌توان نام سنی بر آن‌ها گذاشت زیرا این افراطیون حامی رژیم صهیونیستی هستند، از طریق این‌ها توانسته‌اند اختلاف به وجود آورند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: آمریکا و اسرائیل امروز در کشور ترکیه به نیروهای تروریستی داعش آموزش می‌دهند و با هزینه‌های عربستان، امارات و قطر را به جان مسلمانان می‌اندازند.

وی یادآور شد: عملیات انتحاری در مسجد امام صادق(ع) کویت که منجر به شهادت  27 شیعه شد، نتیجه تفرقه‌افکنی‌هایی است که آمریکا و اسرائیل به وجود آور‌ده‌اند.

فاتحی تأکید کرد: امروز هدف اصلی دشمن تفرقه‌افکنی و به وجود آوردن اختلاف بین مسلمانان به‌ویژه شیعه و سنی است، تا مسلمان به جان هم بیفتند و استکبار و رژیم متجاوزگر اسرائیل در امنیت به سر ببرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار