داور چهارمحال و بختیاری به سمینار جهانی جوجیتسو دعوت شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- ورزشکار چهارمحال و بختیاری به عنوان داور به سمینار جهانی جوجیتسو دعوت شد.
کد خبر: ۵۶۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 18 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- دبیرکل فدراسیون جودو و جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در نامه ای به کمال اکبریان چالشتری رئیس هیات جودو چهارمحال و بختیاری از 'امیر علیخانی گله' برای حضور در سمینار داوری جوجیتسو جهان در امارات دعوت کرده است.
این سمینار از 9 تا 15 اسفندماه به میزبانی کشور امارات برگزار می شود و تعدادی از داوران جوجیتسو جهان در آن شرکت می کنند و با آخرین قوانین داوری این رشته آشنا می شوند.
همچنین از سوی فدراسیون جودو 'علی ایزدپناه ' و 'علی پیرمحمدی ' از چهارمحال و بختیاری در مسابقات جوجیستو قهرمانی جهان حضور دارند.
مربی تیم چهارمحال و بختیاری گفت:علی ایزدپناه در رده سنی جوانان و در وزن منفی 68 و علی پیرمحمدی در رده سنی نوجوانان و وزن منفی60 به همراه 16ملی برای حضور در رقابت های بین قهرمانی جهان که از 5 تا 15 اسفندماه در امارات برگزار می شود، حضور دارند.
امیر علیخانی گله  افزود: پانزدهمین دوره مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان از 9 اسفندماه در رده‌‎های سنی نوجوانان و جوانان در امارات آغاز می شود و ورزشکاران 25 کشور جهان برای کسب عنوان قهرمانی جهان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
جوجیتسو یک ورزش رزمی شبیه کاراته است و از هنر رزمی ژاپنی است که بر مبارزه از فاصله نزدیک یا یک رقیب مسلح یا غیرمسلح تاکید دارد.
چهارمحال و بختیاری بیش از 40هزار ورزشکار دارد که رشته های رزمی در این استان موفقیت های مختلفی را در سطح کشور کسب کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار