آمریکا از برجام خارج نمی شود

کد خبر: ۵۸۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 04 April 2018

جمالی‌نوبندگانی معتقد است که آمریکا از برجام خارج نخواهد شد.

محمد جواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در خصوص خروج احتمالی آمریکا از برجام، گفت: به نظر می‌رسد علی‌رغم اظهارات و تصمیمات گرفته شده در کاخ سفید، آمریکا از برجام خارج نخواهد شد. در واقع تصمیمات بیشتر جنبه تبلیغاتی و تهاجمی دارد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هیات جدید حاکمه آمریکا با طرح مباحثی چون خروج از برجام به دنبال امتیازخواهی است. طرح مباحث منطقه‌ای و حمله به جمهوری اسلامی نیز از جهت تحت فشار قرار دادن ایران در منطقه است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال امتیاز گرفتن از جمهوری اسلامی در حوزه موشکی و دفاعی هستند، زیرا به خوبی می‌دانند مباحث دفاعی و امنیتی برای جمهوری اسلامی از اهمیت بسیار برخوردار است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام تنها جنبه تبلیغاتی دارد، یادآور شد: اظهارات مطرح در این خصوص با هدف جذب افکار نیروهای صهیونیست و موثر در هیات حاکمه آمریکا است، از سوی دیگر این افراد و حاکمان غاصب به دنبال افزایش ایران هراسی هستند.

جمالی‌نوبندگانی افزود: آمریکایی‌ها در مدت اخیر صدها میلیارد دلار اسلحه به نیروهای غاصب منطقه فروختند تا بتوانند به ایران هراسی دامن بزنند. آمریکایی‌ها قطعا می‌خواهند برجام و تعهدات جمهوری اسلامی باقی بماند اما خواهان افزودن محدودیت‌هایی در جنبه‌های دفاعی و امنیتی به ایران نیز هستند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: آمریکایی‌ها با این اهداف در راستای خواسته صهیونیست‌ها و تغییر جغرافیای منطقه در تلاشند، البته با این فشارها و حمایت از اغتشاش در جمهوری اسلامی به دنبال افزایش فشار اقتصادی به مردم برای رسیدن به منافع خود را هم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار