آموزش رایگان برای روستائیان کم‌بضاعت

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای روستائیان کم‌بضاعت و نقاط دوردست شهرستان دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 07 July 2015
تابناک بوشهر: هادی توسلی بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به منظور توانمندسازی جوانان جویای کار در این شهرستان با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی انجام شده و این روند تداوم خواهد داشت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای روستائیان کم‌بضاعت و نقاط دوردست شهرستان دشتستان خبر داد و یادآور شد: اجرای این طرح‌ها با هدف توانمندسازی روستاییان و افراد کم‌بضاعت انجام شده است.

توسلی خاطرنشان کرد: اجرای طرح توانمندسازی و آموزش‌های مهارتی روستائیان، عشایر و مناطق محروم و مرزی کشور با رویکرد اشتغال پایدار که در شورای عالی اشتغال به تصویب رسیده به‌‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و همچنین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در سال جاری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در سطح شهرستان نیز در سال گذشته نیازسنجی آموزشی صورت پذیرفته و در راستای توانمندسازی روستائیان به منظور رونق اقتصادی، کمک به بهبود معیشت و کاهش مهاجرت این قشر به شهرها بخشی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به آموزش روستائیان اختصاص یافته است.

رئیس شوراهای اسلامی شهرستان دشتستان نیز در این نشست ضمن موثر عنوان کردن اجرای این طرح بر برگزاری دوره‌های آموزشی برای روستاییان کم‌بضاعت تاکید کرد و گفت: شورا نیز در برگزاری دوره‌های مهارتی روستائیان به فنی و حرفه‌ای کمک خواهد کرد.

سیده خدیجه حسینی افزود: کیفیت‌بخشی به آموزش‌ها مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

در پایان نشست مقرر شد به منظور تداوم آموزش‌ها شناسنامه آموزشی و تفاهم‌نامه آموزش روستایی ما بین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و شورای اسلامی شهرستان منعقد شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار