زنان زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت:با اجرای طرح پوشش مهرورزان با عضویت و مشارکت خیران هر سه ماه یکبار زنان زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.
کد خبر: ۶۰۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ 14 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: معصومه دستغیب پیش ازظهرامروز در نخستین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان فارس با موضوع بررسی تحلیلی از وضعیت زنان زندانی اظهار داشت: برای احداث 10 پارک ویژه بانوان با شهرداری مکاتبه داشته و مقرر شد در صورت در اختیار گذاشتن زمین عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی افزود: درراستای ارتقای سطح سلامت، شادابی و نشاط بانوان، اداره کل بانوان و خانواده با هماهنگی حوزه عمرانی استانداری فارس 3 پارک بانوان در شهرستان‌ها احداث می‌شود.

دستغیب با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مشاوران امور بانوان و خانواده استانداری فارس زنان زندانی جرائم غیر عمد است، افزود: با اجرای طرح پوشش مهرورزان با عضویت و مشارکت خیران هر سه ماه یکبار زنان زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس خاطرنشان کرد: ارائه گزارش از وضعیت حوزه زنان و خانواده شهرستان‌ها به‌ویژه شهرستان جهرم توسط فرماندار و مشاور امور بانوان و خانواده، بررسی تحلیلی از وضعیت زنان زندانی و جمع‌بندی مصوبه سال گذشته مبنی بر آزادی بانوان زندانی با جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه استان و اداره کل زندان‌ها و با همکاری خیران ازجمله موارد مطرح‌شده در این نشست است.

دستغیب تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای دوره آموزشی در حوزه کارآفرینی و کسب‌وکار دراستان توسط معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر امور بانوان استانداری فارس و نیز برپایی 70 ساعت دوره آموزشی برای مشاور بانوان فرمانداری‌ها ازجمله رویکرد کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری بوده است.

وی بیان داشت: احداث پارک موردنیاز بانوان و خانواده، ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای زنان سرپرست خانواده ونیز تشکیل شورای سلامت از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد مردمی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار