بورس زمین خواری در جاده شیراز-سپیدان

در دومین مرحله از بازپس گیری اراضی ملی تصرف شده در منطقه قلات شیراز، صد هکتار از اراضی این منطقه از دست متصرفان پس گرفته شد.
کد خبر: ۶۰۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 17 May 2018

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: در این مرحله بیش از صد هکتار از اراضی ملی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این اراضی بازپس گیری و تخریب شد.

صالحی افزود: این اراضی در حاشیه جاده شیراز - سپیدان به صورت گسترده توسط سودجویان تصرف شده بود که با حکم قضایی و پیگیری مسئولان منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی استان از آنان بازپس گرفته شد.
وی تصریح کرد: در مرحله نخست رفع تصرف اراضی ملی در منطقه قلات شیراز ۵۰ هکتار از دست متصرفان خارج شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دادستان‌های شهرستان‌ها هر هفته اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متصرفان بازپس گرفته می‌شود.
اختری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز هم با بیان اینکه بیشترین تصرفات و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی صورت گرفته از شهروندان خواست از خرید و فروش این اراضی خودداری کنند.
ذوالقدر مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی فارس هم گفت: در پلاک هفت منطقه قلات ۳۰۰ هکتار از اراضی بصورت غیرقانونی تصرف شده که با تشکیل پرونده قضایی به دنبال رفع تصرف هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار