معاون فروش شرکت توزیع برق استان سمنان:

مشترکین همکار کشاورزی در طرح کاهش بار ازتخفیفات بار برق مصرفی بهره مند می شوند

به گزارش تابناک سمنان ،معاون فروش توزیع برق استان سمنان گفت :مشترکین چاه های آب کشاورزی در صورت همکاری در طرح کاهش بار برنامه ریزی شده، از تخفيف ها و تسهيلات بسيار مناسبي بهره مند مي شوند.
کد خبر: ۶۰۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 21 May 2018
بر اساس بخشنامه شرکت توانیر، مشترکین چاه های آب کشاورزی در صورت همکاری در طرح کاهش بار برنامه ریزی شده، از تخفيف ها و تسهيلات بسيار مناسبي بهره مند مي شوند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این مطلب گفت: این شرایط مربوط به بازه زمانی ۱۵خرداد لغایت ۱۵شهريور سال۹۷ و ساعات ۱۱ الي ۱۵ و يا ۲۰ الي ۲۴ در هر روز از اين سه ماه مي باشد.
احمد غنی پور اظهار داشت: کشاورزانی که کمتر از یک ماه و به هر تعداد روز، قادر به خاموش نمودن چاه آب خود در ساعات ۱۱ الی ۱۵ و یا ۲۰ الی ۲۴، به انتخاب خود نمایند، متناسب با تعداد روزهاي همکاري ، از پرداخت بهاي برق مصرفي معاف خواهند بود.
وی افزود: مشترکان کشاورزی حداقل هفت روز در یک ماه به صورت ۲۴ساعته قادر به خاموش نمودن چاه آب خود باشند، اعم از اینکه روزها پیوسته باشد یا غیر پيوسته ، از پرداخت بهاي برق مصرفي در آن ماه معاف مي گردند.
وی تصریح کرد: این دسته از مشترکین که به مدت ۳۱روز پیوسته در چهار ساعت ۱۱ الی ۱۵ و یا ۲۰ الي ۲۴، به انتخاب خود، برق چاه آب را قطع نمايند، در ۲۰ ساعت مابقي از پرداخت بهاي برق معاف گرديده و علاوه بر آن به ازاي هر کيلووات ساعت همکاري در کاهش مصرف در آن چهار ساعت، ۲۴۲ ريال پاداش به آنها پرداخت خواهد شد.
احمد غنی پور یادآور شد: کشاورزانی که به مدت ۳۱ روز پیوسته، بیشتر از چهار الی شش ساعت شامل دو ساعت مازاد متصل به ۱۱ الی ۱۵ و يا ۲۰ الي ۲۴، به انتخاب خود، برق چاه آب را قطع نمايند، در مابقي ساعات از پرداخت  بهاي برق معاف بوده و علاوه برآن به ازاي هر کيلو وات ساعت همکاري کاهش مصرف، ۳۶۳ريال پاداش به آنها پرداخت خواهد شد.
وی اضافه کرد: مشترکانی که به مدت ۳۱ روز پیوسته، بیشتر از شش الی هشت ساعت، شامل دو تا چهار ساعت مازاد متصل به ۱۱ الی ۱۵ و یا ۲۰ الي ۲۴، به انتخاب خود، برق چاه آب را قطع نمايند، در مابقي ساعات از پرداخت هاي بهاي برق معاف بوده و علاوه بر آن به ازاي هر کيلو وات ساعت همکاري کاهش مصرف، ۴۸۴ ريال پاداش به آنها پرداخت خواهد شد.
وی خاطر نشان ساخت: در بازه های زمانی همکاری سال جاری ، مشترک مجاز است جهت مصارف داخلی از قبیل موتور خانه و يا خانه باغ تا سقف ۱۵۰ کيلو وات ساعت در ماه طي ساعات ۱۱ الي ۱۵ و يا ۲۰ الي ۲۴ از انرژي برق استفاده نموده و همچنان از تخفيفات فوق برخوردار گرديده، و علاوه بر آن، همکاري هايي که در مرداد ماه صورت گيرد، ۲۰درصد به کليه پاداشها اضافه خواهد شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار