کم توجهی ها هاکی البرز را تعطیل کرد

کد خبر: ۶۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 13 July 2015
رئیس هیئت هاکی استان البرز گفت: متولیان ورزش استان با کم توجهی خود به این ورزش آن را به تعطیلی کشانده اند.
محسن ربیعی در گفتگو با مهر اظهار کرد: هیئت هاکی استان البرز دو سالی است که در مسابقات حضور ندارد و به علت برگزار نکردن تمرینات مستمر در حال حاضر به شکل راکد درآمده است.

وی با اشاره به اینکه ۴ سال پیش هیئت هاکی استان البرز با تیمی جدید و با انگیزه ای بالا کار خود را آغاز کرد، گفت: با حضور در لیگ برتر کشور در مقطعی میزبانی این مسابقات  نیز به استان البرز اختصاص یافت.

ربیعی یادآور شد: این حضور موفق در کشور به جایی رسید که البرز از رتبه ۲۳ کشور به ششم استان ها رسید و جهشی خیره کننده در این ورزش در کشور داشت.

ربیعی ادامه داد: اما این شرایط خیلی دوام نیاورد و به دلیل عدم اختصاص سالن به این هیئت و هزینه های بالای اجاره سالن کم کم فعالیت های این هیئت افت کرد تا جایی که امروز هیچ فعالیتی ندارد و این ورزش تعطیل شده است.

رئیس هیئت هاکی استان البرز به طرح های توسعه ای این ورزش اشاره کرد و افزود: تمام این برنامه و نقشه ها به واسطه بی توجهی متولیان ورزش استان بر زمین ماند. امروز دیگر نه خبری از هاکی است و نه ورزشکاری مانده که با آن این ورزش را احیا کنیم.

رشته های ورزشی که نیازمند سالن همواره مورد بی مهری مسئولان قرار می گیرند

ربیعی گفت: مدت هاست به مسئولان ورزش استان اعلام کرده ایم فضایی را برای راه اندازی دفتر اداری هیئت اختصاص دهند تا نسبت به تجهیز آن اقدام کنیم اما این درخواست هم ترتیب اثر داده نشده و از کنار آن به سادگی گذشته اند.

وی در ادامه گفت: ۷۰ هاکی باز دختر و پسر آموزش دیدند و قرار بود البرز به یکی از مراکز اصلی این ورزش در کشور تبدیل شود اما روند کاری با نبود مهمترین ابزار کار یعنی سالن به سرانجام نرسید و عقیم ماند.

رئیس هیئت هاکی استان البرز با بیان اینکه هاکی یک ورزش سالنی است، گفت: نمی دانم چرا در توزیع سالن ها میان هیئت های ورزشی رشته هایی که نیاز به سالن دارند همواره مورد بی مهری قرار می گیرند در حالی که برخی ورزش ها در این استان چندسالی است یک سالن را در اختیار دارند و فارغ از نیاز فنی به آن درآمدزایی می کنند.

وی در پایان افزود: مشخص نیست عاقبت این ورزش در استان البرز چه می شود و تا کی قرار است این رشته ورزشی مستعد تعطیل بماند امیدوارم مدیرکل ورزش استان نگاهی جدی تر به این هیئت و نیازهایش داشته باشد و با بازکردن گره های کور این ورزش ما را از این رخوت و رکود دو ساله رها کند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار