مشاوره انتخاب رشته‌ي رايگان در دانشگاه علم وهنر

دوره هاي آشنايي با رشته هاي دانشگاهي و انتخاب رشته‌ي رايگان ويژه داوطلبان كنكوري در راستاي انتخاب رشته ي موفق داوطلبين در دانشگاه علم وهنر برگزار مي‌گردد.
کد خبر: ۶۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 15 July 2015
به گزارش تابناک یزد"عباسعلي سلطاني" مدير روابط عمومي دانشگاه با بيان اين كه تحصيل در رشته مناسب، سرنوشت زندگي يك داوطلب كنكور را تعيين مي‌كند، گفت: با توجه به نزديك بودن زمان اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري سال 94، دانشگاه علم و هنر افتخار دارد براي پنجمين سال متوالي، براي كاهش دغدغه‌هاي دانش‌آموزان و خانواده‌هايشان، طرح مشاوره رايگان انتخاب رشته با حضور اساتيد و مشاوران ممتاز استان يزد را در اين دانشگاه برگزار كند.
وي اذعان كرد: مشاوره انتخاب رشته در اين دانشگاه به دو صورت گروهي و خصوصي صورت مي‌گيرد كه در مرحله مشاوره گروهي داوطلبان به طور كلي با نحوه انتخاب رشته آشنا مي‌شوند و در مرحله مشاوره خصوصي، هر داوطلب براساس نمرات براي انتخاب رشته مشاوره مي‌شود و اين دوره ها در مردادماه از ساعت 8 صبح الي14 در محل دانشگاه علم و هنر واقع در بلوار دانشجو برگزار مي‌گردد كه عزيزان علاقمند براي ثبت نام مي‌بايست با مراجعه به سايت دانشگاه به آدرس sau.ac.ir اطلاعات خود را وارد و نسبت به دريافت نوبت و ثبت نام اقدام نماييد.
سطاني گفت: پيش بيني مي شود با سابقه‌ي درخشاني كه دانشگاه علم و هنر در اين چند ساله در امر انتخاب رشته ي موفق داوطلبان كنكوري داشته، امسال نيز شاهد استقبال گسترده‌ اي باشيم چنان كه در سال قبل بدليل استقبال زياد از متقاضيان در روز جمعه نيز مشاوره انجام گرفته شد .
وي همچنين خبر از دوره ي هاي جديدي داد كه قرار است در قالب همايش هاي آشنايي با رشته هاي دانشگاهي در دانشگاه برگزار شود و گفت: در اين سلسله همايش‌ها اطلاعات بسيار جامعي در مورد رشته هاي دانشگاهي با دعوت از سخنران و اساتيد مجرب، به عزيزان كنكوري به جهت انتخاب هرچه بهتر رشته‌ي مورد علاقه‌ي شان، داده مي شود كه علاقمندان مي توانند با ارسال كدرشته ي مورد نظرشان به سامانه‌ي 5000465115 ثبت نام نمايند.
كد    رشته
1    مهندسي برق
2    مهندسي مكانيك
3    مهندسي پزشكي
4    مهندسي عمران ، معماري و معماري داخلي
5    مهندسي كامپيوتر(نرم افزار و فناوري اطلاعات)
6    مهندسي صنايع
7    مهندسي سراميك
8    مديريت (صنعتي، مالي،بازرگاني، امور بانكي) و حسابداري
9    روانشناسي
10    زيست شناسي ، مهندسي علوم و صنايع غذايي
11    صنايع دستي، گرافيك،  نقاشي، فرش، هنرهاي اسلامي
12    علوم ورزشي
13    آموزش زبان انگليسي
 
مدير روابط عمومي دانشگاه علم و هنر در پايان گفت: عزيزان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتربا شماره 38264099-035تماس حاصل نمايند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار