بهره مندی 21هزار نفر در شهرستان بندر خمیر از خدمات تأمین اجتماعی

کد خبر: ۶۳۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 18 July 2018

مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان اعلام کرد: تاکنون جمعیتی بیش از 21 هزار نفر بیمه شده و مستمری بگیر با احتساب خانواده های آنها از خدمات تامین اجتماعی بهره مند شده اند. 

 

به گزارش خبرنگار تابناک بندرعباس، نقل قول از روابط عمومی و امور فرهنگی تأمین اجتماعی استان هرمزگان، «سید فاضل حیدری بلوکی» در سفری که همزمان با دومین روز از هفته تأمین اجتماعی(19 تا 25 تیرماه) به غرب هرمزگان داشت، با فرماندار شهرستان بندر خمیر دیدار و گفتگو کرد.

ایشان در این دیدار از گسترده شدن چتر امید آفرین سازمان تأمین اجتماعی بر سر جمعیتی بالغ بر 21 هزار نفر از مردم ساکن در شهرستان بندر خمیر سخن به میان آورد و در ادامه افزود: تعداد 19هزار و 434 بیمه شده و یک هزار و 610 نفر مستمری بگیر به همراه افراد تحت تکفل آنها از خدمات 18 گانه این سازمان بیمه گر بهره مند شده اند.

مدیرکل تامین اجتماعی طی بازدید خود از شعبه این سازمان در بندر خمیر نیز نحوه ارائه خدمات به مردم را مورد بررسی و پایش قرار داد.

حیدری بلوکی در جریان این بازدید، با اشاره به تسهیل و روانسازی امور در شعب، بر ایجاد فضای مطلوب جهت حضور مراجعین و نیز همکاران شعبه در راستای ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان و مستمری بگیران تأکید کرد.

لازم به ذکر است، «عباس جنگ کمان»رئیس شعبه بندر خمیر گزارشی از چگونگی فعالیت این شعبه در خدمات رسانی به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان این منطقه ارائه کرد./پایان خبر

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار