پیروزی مقابل فولاد مزد برتری سایپا بود

کد خبر: ۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵ 20 February 2015
مربی تیم فوتبال سایپای البرز با تقدیر از بازیکنان این تیم گفت: تیم سایپا در طول ۹۰ دقیقه بر بازی مقابل فولاد مسلط بود و این پیروزی مزد برتری مقابل مدافع عنوان قهرمانی بود.
فرهاد پورغلامی بعد از برد خانگی این تیم مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: بازیکنان تیم فوتبال سایپا در طول بازی برتری داشتند و این پیروزی مزد برتری و تسلط  بر میدان در طول 90 دقیقه بود.
وی افزود: 3 امتیاز این بازی خیلی برای ما حائز اهمیت بود و امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های آینده این روند روبه  رشد را ادامه دهیم.
به گزارش تسنیم پورغلامی در مورد بازی روان این تیم در مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: بازیکنان تیم فوتبال سایپا در این دیدار تمرکز بیشتری داشتند و با نیت کسب نتیجه توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.
مربی سایپا در مورد دلایل دیگر پیروزی این تیم گفت: اشتباهات فردی ما در این دیدار خیلی کم بود و تاثیر زیادی بر روند نتیجه‌گیری مقابل فولاد داشت.
وی در مورد استفاده تیم فوتبال سایپا از جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر بیان کرد: جوان‌ترین بازیکن لیگ امروز در این دیدار بازی کرد و نشان داد که از قابلیت‌های زیادی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار