بازدید مدیر کل استاندارد از فروشگاه‌های مواد غذایی سطح شهر یزد

مدیر کل استاندارد استان یزد در راستای حمایت از کالای ایرانی و پاسخ به سوالات همشهریان از فروشگاه‌های سطح شهر بازدید کرد.
کد خبر: ۶۴۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 06 August 2018

 محمد حسین ماجدی مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: ایمنی و سلامت مردم، خط قرمز ما برای تمام محصولات است و ما وظیفه داریم با بازرسی‌های سرزده و مکرر از فروشگاه‌های مواد غذایی سطح استان، نظرات مردم را در دستور کار قرار داده و از حقوق مصرف کنندگان حمایت کنیم.

ماجدی افزود : در این بازدید، راهنمایی‌های لازم در خصوص استاندارد سازی فروشگاه، رعایت نکات ایمنی و چیدمان کالا‌ها در انبار و سردخانه‌ها و همچنین نکات لازم در زمان خرید کالا‌های مشمول استاندارد اجباری به مدیر و کارکنان فروشگاه ارائه و به سوالات همشهریان پاسخ داده شد.

وی ادامه داد : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۵۱۷ اطلاع دهند و یا از طریق سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس www.isiri.gov.ir ا. قدام کنند.

ماجدی اظهار داشت: به همشهریان توصیه می‌کنم از خرید روغن‌های زیتون که در برخی فروشگاه‌ها تولید می‌شود و فاقد نشان استاندارد و پروانه بهداشت است، پرهیز کنند و برای اطمینان از صحت نشان استاندارد چاپ شده بر روی محصولات و کالا‌ها، می‌توانند کد ۱۰ رقمی زیر نشان استاندارد را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند تا کمتر از یک دقیقه پاسخ لازم را دریافت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار