معاون استاندار قزوین خبر داد:

برگزاری کنگره ۳ هزار شهید قزوین در آبان ماه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین از برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان در آبان ماه خبر داد و خواستار تلاش هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی در برگزاری این کنگره شد.
کد خبر: ۶۵۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 22 September 2018

برگزاری کنگره ۳ هزار شهید قزوین در آبان ماه

به گزارش تابناک قزوین،علی فرخزاد در جلسه برنامه ریزی کمیته فضا سازی کنگره 3 هزار شهید استان اظهار کرد: پوسترهای کنگره 3 هزار شهید استان باید دارای نمادی از قزوین هم باشد و در عین حال هم دستگاه های ذیربط در روند آماده سازی این همایش تلاش بیشتری داشته باشند.

 وی افزود: دستگاه های مسئول باید علاوه بر آماده سازی پرچم های مورد نیاز با طرح کنگره، طراحی فاز 2 المان از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان را هم به اتمام برسانند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: خوشبختانه برخی دستگاه ها مانند شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، بنیاد شهید و حوزه هنری تلاش قابل قبولی را در این راستا به عمل آورده اند.

این مسئول اعلام کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی هم با در اختیار قرار دادن فضای نمایشگاهی خود از پنجم تا 27 آبان ماه برای آماده سازی کنگره و تقبل برخی هزینه ها، حضوری پررنگ و موفق از خود نشان داده است.

 فرخزاد تصریح کرد: پیشنهاد می شود دستگاه هایی که از برنامه های زمانبندی شده خود عقب هستند در صورت نیاز، بدون در انتظار ماندن برپایی جلسات کمیته های این کنگره و با برگزاری جلسات داخلی نسبت به رفع برخی کارها اقدام کنند.

 در ادامه نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین اظهار کرد: از چهار سال گذشته کمیته جمع آوری اطلاعات با جذب و آموزش یک هزار نفر اقدام به ثبت مشخصات شهدای استان در قالب فیلم و فایل های صوتی کرده است.

 حسن شکیب زاده ادامه داد: هم اکنون 80 درصد از برنامه جمع آوری اطلاعات مربوط به شهدای استان به انجام رسیده است.

 وی با اشاره به پایگاه اطلاع رسانی خط سرخ این نهاد، تأکید کرد: مجموعه آثار شهدای استان در این بارگاه به روز رسانی شده و استقبال خوبی هم از آن به عمل آمده است.

 نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین در پایان به کار طراحی و نصب تابلوی 670 شهید شهر قزوین اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه والدین 2 هزار و 220 شهید استان در قید حیات هستند، دیدار و تجلیل از این خانواده های معزز در راس برنامه های بنیاد شهید و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی قرار دارد.

 گفتنی است، کنگره 3 هزار شهید استان از 19 آبان ماه سال جاری به مدت شش روز در شهر قزوین برپا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار