استاندار قزوین:

سند تحول بنیادین باید در نظام آموزشی اجرایی شود

استاندار قزوین بر ضرورت اجرایی شدن سند تحول بنیادین در نظام آموزشی به منظور ارتقا مهارت آموزی دانش آموزان در عرصه های مختلف، تاکید کرد.
کد خبر: ۶۵۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 23 September 2018

سند تحول بنیادین باید در نظام آموزشی اجرایی شود

به گزارش تابناک قزوین،"عبدالمحمد زاهدی " استاندار قزوین در آئین نمادین بازگشایی مدارس استان ، اظهار کرد:سالهاست سال تحصیلی همزمان با هفته دفاع مقدس اغاز می شود.


وی افزود: در سال ۵۹ در شرایطی که کودکان ما اماده می شدند به مدرسه بروند با بمباران کشور مواجه شدند.
استاندار قزوین گفت: حادثه تروریستی دیروز در اهواز نشان داد دشمنان برای رسیدن به اهداف پلیدشان حاضرند کودکان و نوجوانان را نیز قتل عام کنند.


به گفته استاندار،حوادثی که در سالهای دفاع مقدس برای کشور رخ داد نشان می دهد این ملت چه سختی ها و مشکلاتی را پشت سرگذاشته است.


زاهدی افزود: شما دانش اموزآن باید سال های آینده سرنوشت این کشور را رقم بزنید به همین دلیل لازم است خوب درس بخوانید و امروز برای اینکه آینده درخشانی داشته باشیم باید تحول بنیادین در سیستم اموزشی رخ دهد.


استاندار قزوین یادآور شد: از همه کسانی که برای اماده شدن مدارس تلاش کرده اند تشکر می کنیم و امیدواریم با تامین تجهیزات مناسب آموزشی سال تحصیلی خوب و با نشاطی را اغاز کنید.

همزمان با سراسر کشور، آئین بازگشایی مدارس، صبح امروز با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار،آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین،  سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولان استانی در دبیرستان شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار