برخی می خواهندشیرینی توافق راتلخ کنند

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: پیروزی ایران در بحث مذاکرات هسته ای با مقاومت مردم قهرمان ایران، تدابیر دولت، تیم مذاکره کننده ای هسته ای و در سایه توجهات و حمایتهای رهبر معظم انقلاب بدست آمد و حقوق هسته ای ما را تثبیت نمود.
کد خبر: ۶۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 25 July 2015
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: پیروزی ایران در بحث مذاکرات هسته ای با مقاومت مردم قهرمان ایران، تدابیر دولت، تیم مذاکره کننده ای هسته ای و در سایه توجهات و حمایتهای رهبر معظم انقلاب بدست آمد و حقوق هسته ای ما را تثبیت نمود.

به گزارش ایرنا مهرداد نادری فردرشورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد افزود: حلاوت این موفقیت در سایه همدلی و همزبانی بسیاز شیرینتر می شود اما متاسفانه عناصری در صدد هستند که شهد شیرین این پیروزی را به کام مردم تلخ نمایند.

وی افزود: در گذشته توجهی به دلواپسی و مذاکرات داده نمیشود و حتی در صدا و سیما روی آن نقدی صورت نمیگرفت اما امروز روی مذاکرات نقدهای تند و بعضا غیر واقعی صورت می گیرد .

وی گفت: البته ما از انتقاد سازنده و مخلصانه استقبال می کنیم اما با تخریب و نگاه غیر منصفانه به قضایا مخالف بوده و از آن واهمه ای نداریم.

نادری فر به مشکلات بخش ارتباطات و مخابرات در نهاوند اشاره کرد و گفت: شهرستان نهاوند یکی از معدود شهرهای استان است که از قابلیت گردشگری طبیعی برخوردار می باشد اما در مناطق گردشگری و سرابهای این شهرستان مشکل ارتباطات و عدم آنتن دهی لازم تلفن همراه وجود دارد که لازم است این مشکل برطرف شود.

وی همچنین به مشکل سرعت اینترنت در سطح شهرستان اشاره نمود و گفت: با توجه به اینکه ظرفیت پهنای باند در سطح شهرستان کم می باشد لذا اینترنت در این شهرستان از سرعت لازم برخوردار نمی باشد و مورد اعتراض عمومی می باشد .

در این جلسه امام جمعه نهاوند نیز گفت: یکی از عواملی که باعث پیروزی انقلاب و همچنین تداوم آن می باشد بحث وحدت حول محور ولایت است که می تواند در آینده کشور نیز تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا با بیان اینکه دشمن بدنبال آن است که از هر فضا و موضوعی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کند گفت: در شرایط کنونی دشمن به انتخابات آتی دل بسته است تا بتواند در صورت فراهم شدن شرایط از آن بهره برداری کند.

وی تکیه بر وحدت حول محور ولایت را راهکار اساسی عبور از مشکلات ذکر کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف همه ما این است که در سایه تفاهم و همدلی حول محور رهبری حرکت کنیم تا بتوانیم به جنگ توطئه های آینده برویم.

وی اقتصاد مقاومتی را در هر شرایط یک اصل اساسی و ضروری برای کشور خواند و گفت: اقتصاد مقاومتی که برگرفته از مبانی دینی ماست در هر شرایط برای ما یک اصل اساسی و ضرورت است که لازم است از موجودیها و ظرفیتها جامعه به نحو مطلوب استفاده های لازم به عمل آید .

در این جلسه بهروز نعمتی نماینده معین شهرستان نیز در ارتباط با مشکلات موجود شهرستان در زمینه مخبرات ، پست بانکها ، سرمازدگی باغات و واگذاری ساختمان قدیمی اداره پست نهاوند به بخش بهداشت و درمان موارد لازم را بیان کردند.

دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه جمعی از اعضا هیات مدیره شرکت مخابرات و پست جمهوری اسلامی به منظور بررسی مشکلات نهاوند امروز جمعه در شورای اداری شهرستان نهاوند شرکت کردند.

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 200 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار