3 میلیارد ریال وسایل آموزشی در مدارس توزیع شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از توزیع 3 میلیارد ریال وسایل و تجهیزات کمک آموزشی در قالب بسته های درس علوم و ریاضی در مدارس مقطع ابتدایی استان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 04 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فرج الله اعرابی افزود: این میزان اعتبار برای تهیه و خرید 180 مجموعه وسایل و تجهیزات کمک آموزشی هزینه شده است.
به گفته وی، وسایل کمک آموزشی به عنوان ابزاری برای ایجاد تسهیل در امر تدریس و یادگیری است که با استفاده از این وسایل، درس ها به صورت تئوری و عملی با یکدیگر ترکیب و ماندگاری، یادگیری و تثبیت یافته ها را در کلاس درس افزایش می دهد.
اعرابی با بیان اینکه این وسایل به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار می گیرد، افزود: استفاده از فناوری و وسایل کمک آموزشی باعث تغییر شیوه تدریس به منظور افزایش مشارکت می شود و به بازده آموزشی از لحاظ کمی و کیفی، کارگروهی و افزایش عینیت بخشیدن به محتوای درس ها کمک می کند.
معاون آموزش ابتدایی آوزش و پرورش استان گفت: در سال تحصیلی جدید 101 هزار و 342 دانش آموز در یکهزار و 17 مدرسه ابتدایی در قالب 4 هزار و 800کلاس درس مشغول تحصیل هستند.
 در سال تحصیلی جدید بیش از 202 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار