حرفهای معاون رئیس جمهور در بازدید از مناطق سیل‌زده تنکابن

معاون رئیس جمهور در بازدید از مناطق سیل‌زده تنکابن در جمع مردم و خبرنگاران گفت: کشور در برخورد با حوادث طبیعی پرتجربه است.
کد خبر: ۶۶۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 08 October 2018

 محمدباقر نوبخت در جریان بازدید از مناطق آسیب‌دیده ناشی از وقوع سیل در تنکابن، اظهار کرد: دربازدید از مناطق سیل زده مردم از وضعیت خدمات‌رسانی رضایت داشتند و این نشان از خدمات و مدیریت به موقع استاندار مازندران است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر راه های مواصلاتی مردم توسط سیل تخریب شد که در تلاش هستیم راه‌ها باسازی شود، تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا پل مسیرهای مواصلاتی که تخریب شده‌اند را به صورت موقت بازسازی کنیم تا ارتباط برقرار شود و از این دست خسارت ها در این منطقه فراوان است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ارزیابی خسارات زیرساختی و ضررهای وارد شده به مردم ناشی از سیل، در حال انجام است، گفت: میزان خسارت بر اساس جدول از پیش تعیین شده برآورد می شود و کمک بلاعوض به مردم نیز پیش‌بینی شده است.

نوبخت با اشاره به اینکه کشور در برخورد با این نوع حوادث پرتجربه است، تصریح کرد: دولت از لحاظ مدیریت جبران خسارت در کنار مردم قرار دارد و این امر را وظیفه خود می داند، در همین راستا در فرمانداری رامسر جلسه‌ای تشکیل خواهد شد و همچنین روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت برای پرداخت خسارت تصمیم می‌گیرم.

وی گفت: در دو هفته آینده تمام خسارت منطقه ارزیابی می شود و امیدواریم از این پس اتفاقات به گونه‌ای باشد که خسارات جانی وجود نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار