دختران خردسال بدمینتون بازدرمسابقات کشوری

رئیس هیئت بدمینتون همدان گفت: دختران خردسال منتخب استان برای حضور در هشتمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی دختران کشور به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 27 July 2015

رئیس هیئت بدمینتون همدان گفت: دختران خردسال منتخب استان برای حضور در هشتمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی دختران کشور به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس؛ سهو‌الدین حمیدی  با بیان اینکه بدمینتون استان نسبت به گذشته پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است، اظهار کرد: استان همدان ظرفیت‌های بالایی در این رشته ورزشی دارد و این هیئت سعی بر پرورش افراد نخبه در این رشته دارد.

وی پشتوانه بدمینتون استان را خوب دانست و گفت: با استعداد‌یابی‌های صورت گرفته در سطح استان با شناسایی افراد مستعد آینده خوبی را در این رشته شاهد خواهیم بود.

رئیس هیئت بدمینتون همدان با اشاره به اعزام دختران به مسابقات کشوری، بیان داشت: هیئت بدمینتون استان در تقویم ورزشی خود اعزام بدمینتون‌بازان را به مسابقات کشوری گنجانده است.

وی خاطر‌نشان کرد: هیئت بدمینتون استان دختران خردسال منتخب استان را برای حضور در هشتمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی دختران کشور به این رقابت‌ها اعزام کرد.

حمیدی در تشریح این مسابقات ابراز داشت: این رقابت‌ها از پنجم تا نهم مردادماه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در شیراز پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات در دو بخش تیمی و آزاد برگزار می‌شود، گفت: دختران بدمینتون‌باز خردسال سراسر کشور رقابت‌های خود را در قسمت تیمی و بازی‌های آزاد یک‌نفره و دونفره انجام خواهند داد.

رئیس هیئت بدمینتون همدان افزود: تیم استان همدان متشکل از آرینا خدادادی، سارا قنبری، روژان ابراهیمیان، فاطمه سراقی، پریناز قربانی، ستایش صدیقی و انیس خسروی با مربیگری رقیه سوری و سرپرستی مریم رسالتی در این رقابت‌ها حضور دارد.

وی موفقیت این ورزشکاران در رقابت‌های کشوری را در پیشرفت این رشته در استان موثر دانست و تاکید کرد: امیدواریم نتایج خوبی از اعزام در این بخش شاهد باشیم.

گفتنی است بیش از 500 ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان در این رشته در همدان فعالیت می‌کنند و روز به روز تعداد علاقه‌مندان به این رشته در استان در حال افزایش است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار