امدادرسانی به ۲۲ خانوار در پی بارندگی‌های دو روز گذشته خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به ۲۲ خانوار در پی بارش باران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 17 November 2018

علی خدادادی در خصوص آمار مرحله نخست امدادرسانی به مناطق متاثر از بارندگی و سیلاب طی دو روز گذشته اظهار کرد: طی این مدت به 22 خانوار در مناطق الوار گرمسیری اندیمشک، مناطق امامزاده عبدالله و قلعه سید احسانباغملک، مناطق رستم آباد، سلطان آباد با ایمان اوریز، با ایمان احمدی، ابوالفارس و پاگچی رامهرمز، منطقه تاراز اندیکا، در راه ماندگان بر اثر ریزش تونل کارون چهار در محور دهدز- لردگان، منطقه مسیر جنوبی شادگان و در کوی مدرس منطقه سالند دزفول امدادرسانی شد.

وی افزود: در این عملیات به پنج خانوار آسیب دیده به تعداد 25 نفر در منطقه الوار گرمسیری اندیمشک اقلامی از جمله پنج چادر، 15 تخته موکت، 25 تخته پتو، پنج دستگاه والور و 50 کیلو نایلون پوششی داده شد.

وی افزود: همچنین به هفت خانواده آسیب دیده در دزفول و باغملک شش تخته پتو، دو دستگاه والور، 15 کیلو نایلون پوششی، شش کیلو حبوبات و 15 قوطی کنسروجات توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: همچنین به 10 خانوار آسیب دیده در شادگان و رامهرمز امدادرسانی شد. در امدادرسانی به در راه ماندگان و کمک به آواربرداری در تونل کارون چهار در محور دهدز - لردگان 700 قوطی کنسرو و 1000 قرص نان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: همچنین به یک زائوی باردار در منطقه شیرین بهار که بر اثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه وزیر آب رفتن جاده دسترسی به شیرین بهار گرفتار شده بود، توسط عوامل امداد پایگاه امداد و نجات تاراز امدادرسانی و به مراکز درمانی اعزام شد.

وی با اشاره به آبگرفتگی معابر و منازل در سطح شهر در آغاجاری، گفت: امدادرسانی توسط تیم های ارزیاب و امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این مناطق ادامه دارد.

 

منبع: ایسنا

وی افزود: به دلیل حضور عوامل امدادی در مناطق سیل زده هنوز آمار کاملی از امدادرسانی به خانواده های آسیب دیده در دست نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار