اجرای طرح تدبیر درمدارس

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان گفت: همانگونه که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به برنامه‌محوری، مشارکت‌‎پذیری و مشارکت‌جویی، نظارت و راهنمایی، ارزیابی مداوم و مستمر و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در تمام زیرنظام‌ها توجه و تأکید شده است، برنامه «تدبیر» تلاشی برای ارتقای مدیریت مدرسه در مسیر سند تحول بنیادین است.
کد خبر: ۶۸۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 28 November 2018
یاسر نانکلی از اجرای طرح تدبیر در ۶۰۰ مدرسه ابتدایی استان طرح تدبیر خبر داد و گفت: اجرای این طرح تلاشی برای ارتقای مدیریت مدرسه در مسیر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

به گزارش فارس،نانکلی اظهار کرد: این طرح می‌کوشد با محور قرار دادن و تحقق کارکرد‌های نظارت و راهنمایی توانمندساز، ارزیابی مستمر و مداوم، مشارکت فعال مجموعه عوامل مؤثر در مدرسه به انتظارات سند تحول بنیادین جامه عمل بپوشاند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه پاسخ به نیاز‌ها و انتظارات دانش‌آموزان یکی از مفاهیم جدی است که باید در مدیریت مدارس به آن توجه شود، گفت: تلاش برای جلب رضایت دانش‌آموزان و تأکید بر یادگیری را باید مد نظر قرار داد.

وی با بیان اینکه میل به ارتقای کیفیت و توانمندسازی مدارس باید مورد توجه مدیران قرار گیرد، عنوان کرد: «طرح تدبیر» یکی از طرح‌های مهم آموزش و پرورش است که در بیش از ۶۰۰ مدرسه در حال اجراست.

نانکلی افزود: در همین راستا دوره آموزشی ویژه مدرسان میانی طرح «تدبیر» با حضور مدرس کشوری برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار