با حضور تیم دامپزشکی و فرهنگی گروه جهادی معین از انجمن دانشجویان مستقل دانشگاه زابل

اقدامات جهادی جوانان دانشجو در روستاهای سیستان

کد خبر: ۶۸۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 12 December 2018

تابناک : تیم های دامپزشکی و فرهنگی گروه جهادی معین از انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه زابل اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک روزه در دو روستای لورگ باغ و گلخانی شهرستان نیمروز نمود.


به گزارش تابناک از زابل محمدتقی خمر دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه زابل و مسئول بخش دامپزشکی این اردو در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب افزود :  این اردو در دو بخش دامپزشکی و فرهنگی برگزار شد .

وی ادامه داد : در بخش دامپزشکی که با حضور بخش خصوصی ودولتی و اساتید دانشکده دامپزشکی زابل ومساعدت رییس اداره دامپزشکی زابل اقدام به رسیدگی به تعداد 300 راس دام بزرگ وکوچک و همچنین طیور مورد معالجه ودرمان قرار گرفت و آموزش به دامداران جهت افزایش کیفیت نگهداری دام و بهروری بیشتر صورت گرفت

خمر گفت  : در بخش فرهنگی با حضور مسئول محترم نهاد رهبری دانشگاه زابل حجت الاسلام میری و همچنین بخشدار محترم نیمروزجناب آقای اربابی به تمامی دانش آموزان روستا بسته ی فرهنگی شامل انواع لوازم التحریر اهدا گردید. واز کادر مدرسه تقدیر شده و قول های مساعدت برای افزایش ظرفیت و تعداد کلاس ها گرفته شد و به مشکلات و مسایل اموزشی این روستا رسیدگی و بحت و تبادل نظر شد.

 اقدامات جهادی جوانان دانشجو در روستاهای سیستان

اقدامات جهادی جوانان دانشجو در روستاهای سیستان

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار