فراخوان جذب مدرس برای دوره‌های آموزشی مدیران، موسسات و مربیان مهد کودک

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از جذب مدرس برای دوره‌های آموزشی مدیران، موسسات و مربیان مهد کودک خبر داد.
کد خبر: ۶۹۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 18 December 2018

اکبر اسمعیلی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر گفت: فراخوانی در این خصوص منتشر شده است و واجدین شرایط باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‎های روان شناسی، آموزش و پرورش پیش دبستانی، مدیریت آموزشی، فلسفه آموزش و پرورش، ادبیات فلسفه کودک، آموزش ابتدایی، مشاوره، آموزش و بهسازی منابع انسانی، مدیریت، الهیات اسلامی، حقوق خانواده، جامعه شناسی، پزشکی عمومی، روانپزشکی، ارشد پرستاری و تربیت بدنی باشند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‎توانند برای آگاهی از شرایط و ثبت نام به آدرس اینترنتی www.mahd-iran.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33370432 تماس بگیرند.

وی گفت: پیرو تفاهم نامه فی مابین جهاددانشگاهی و سازمان بهزیستی کشور، در راستای تامین مدرسان مورد نیاز برای دوره های آموزشی مدیران، موسسان و مربیان مهدهای کودک با راه اندازی سامانه مربوطه در فاز اول اقدام به شناسایی مدرسان مورد نیاز شده و پس از این مرحله و در فاز دوم پروژه، امکان ثبت نام برای متقاضیان مهد کودک فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار