عضو سابق شورای شهرتهران در گفتگو با برنا ادعا کرد ؛

احتمال دستکاری اتوبوس حامل دانشجویان علوم و تحقیقات/ دستگاه های امنیتی ورود پیدا کنند

انصاری گفت: احتمال می دهیم که خودروی حامل دانشجویان علوم و تحقیقات در روز حادثه، دستکاری شده باشد.
کد خبر: ۶۹۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 30 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، غلامرضا انصاری، عضو سابق شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا گفت: مسئله مدیریت امروز یک بحث مدرن و جدید است که باید مطابق با شرایط روز و انقلاب ارتباطات، دسترسی حوادث و ... با شیوه و نگاه مدیریتی نوین مدیران تغییر کند.

 

وی تصریح کرد: در حادثه ای که هفته گذشته برای دانشجویان عزیز دانشگاه ازاد واحد علوم و تحقیقات رخ داده است علاوه بر اینکه به عدم استاندارد سازی معابر و ناوگان حمل و نقل بر می گردد بلکه اگر بحث تلکابین در این منطقه راه اندازی می شد شاید دیگر شاهد اتفاق تلخ پرپر شدن جوانانمان نبودیم.

 

انصاری ادامه داد: در حال حاضر ابعاد این حادثه بیشتر معطوف به استاندارد سازی نامناسب و ناوگان است اما باید گفت به این موضوع که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران هستیم و شاید دستان پشت پرده و خرابکارانه پشت این حادثه باشند تاکنون توجه ای نشده است.

 

عضو سابق شورای شهرتهران با بیان اینکه احتمال دستکاری خودروی حامل دانشجویان علوم و تحقیقات وجود دارد، افزود: با توجه به دهه مبارک فجر، شاید از نگاه تخریبگران بروز این حادثه غم انگیر می توانست شروعی برای تشویش اذهان عمومی و آغازگر اغتشاش دیگر باشد چرا که جوانان دانشگاهی همیشه در راستای دفاع از ظلم و بی عدالتی پیشگام بوده و باید احتمال چنین دسیسه هایی را از دشمنان گرفت.

 

وی بیان داشت: مسئولین به ویژه آموزش عالی بهتر است هر چه سریعتر پاسخگوی خواسته به حق دانشجویان باشند و در خصوص رسیدگی به ابعاد این حادثه دستگاه های امنیتی نیز وارد کار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار