برگزاری جشن تکلیف برای دختران پایه سوم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه هدف از برگزاری هماهنگ جشن تکلیف برای دانش‌آموزان دختر پایه سوم، کمک کردن به هزینه خانواده‌ها و نظارت بهتر بر اجرای برنامه‌هاست، افزود: همچنین کارگاه آموزشی امور مالی و سامانه‌های مرتبط با مدارس برای مدیران سه دوره تحصیلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 03 January 2019
هادی سلگی با بیان اینکه جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی هماهنگ برگزار می‌شود، عنوان کرد: در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) برای هزار و ۳۶۳ دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی مدارس دولتی و غیردولتی جشن تکلیف برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، سلگی در گردهمایی مدیران ابتدایی شهرستان ملایر، افزود: تلاش همه ما بر این است که بهترین کیفیت آموزشی را داشته باشیم و بهترین نتایج را بگیریم و این امر با برنامه‌ریزی و هماهنگی حاصل می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه معلم و آموزش و پرورش، اظهار کرد: به جز معلم، کس دیگری نباید بر کار معلم نظارت کند چرا که قرار است جامعه از من و شما خیلی چیز‌ها را یاد بگیرد یعنی ما آموزش‌دهنده خوبی باشیم و هرجا هم لازم باشد باید یادگیرنده خوبی باشیم.

سلگی تصریح کرد: اگر قرار است جامعه بهتری داشته باشیم این در اختیار معلمان است و چه بخواهیم و نخواهیم نقش الگو را برای دانش‌آموزان و جامعه داریم.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به قرار گرفتن در ایام امتحانات، یادآور شد: کتاب‌های درسی هیچ کدام بر دیگری اولویت ندارد و ما اگر درست آموزش دهیم تأثیرپذیری آن‌ها محقق شده و زمانی این اتفاق می‌افتد که آموزش‌های ما منجر به تغییر رفتار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی هماهنگ برگزار می‌شود، عنوان کرد: در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) برای هزار و ۳۶۳ دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی مدارس دولتی و غیردولتی جشن تکلیف برگزار می‌شود.

سلگی با بیان اینکه هدف از برگزاری هماهنگ جشن تکلیف برای دانش‌آموزان دختر پایه سوم، کمک کردن به هزینه خانواده‌ها و نظارت بهتر بر اجرای برنامه‌هاست، افزود: همچنین کارگاه آموزشی امور مالی و سامانه‌های مرتبط با مدارس برای مدیران سه دوره تحصیلی برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با تشکر از زحمات همه عوامل به ویژه برگزارکنندگان برنامه‌های هفته سوادآموزی، یادآور شد: ۸۰ درصد کلاس‌های سوادآموزی در مدارس برگزار می‌شود که این عوامل باعث استقبال بهتر خانواده‌ها از این کلاس‌ها شده و امسال برای نخستین‌بار در ۶ کلاس، آموزش مقدماتی رایانه برای سواد‌آموزان اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این گردهمایی، از سرگروه‌های آموزش ابتدایی با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار