بهره‌مندی مدارس اسدآباد از سیستم گرمایشی استاندارد

فرماندار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه تمامی مدارس این شهرستان به سیستم گرمایشی استاندارد گازی مجهزند و ۲۵۱ مدرسه سطح شهرستان از نعمت گاز بهره مندند، تصریح کرد: تنها ۲ مدرسه در ۲ روستای شهرستان از بخاری نفتی کاربراتوری استفاده می‌کنند که علت آن عدم گازکشی روستا‌ها بوده و جمعا این دو مدرسه دارای ۸ دانش آموز است.
کد خبر: ۷۰۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 10 January 2019
کریم حمیدوند گفت:در حال حاضر ۱۰۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان گاز دار شده اند و ۳ روستای مابقی بالای ۲۰ خانوار نیز تا پایان سالجاری گاز رسانی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، حمیدوند با اشاره به افزایش ۳ برابری ظرفیت توزیع گاز شهرستان، اظهار کرد: با اصلاح شبکه، ایجاد زیرساخت‌های جدید و تقویت ایستگاه‌های ورودی توزیع گاز، ظرفیت گاز شهرستان به ۸۰ هزار متر مکعب رسیده است.

وی همچنین افزود:در حال حاضر ۱۰۰ درصد صنایع تولیدی و مدارس روستایی، بیش از ۱۰۰ درصد واحد‌های تولیدی و صنعتی و ۷۰ درصد مرغداری‌های اسدآباد از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه تمامی مدارس این شهرستان به سیستم گرمایشی استاندارد گازی مجهزند و ۲۵۱ مدرسه سطح شهرستان از نعمت گاز بهره مندند، تصریح کرد: تنها ۲ مدرسه در ۲ روستای شهرستان از بخاری نفتی کاربراتوری استفاده می‌کنند که علت آن عدم گازکشی روستا‌ها بوده و جمعا این دو مدرسه دارای ۸ دانش آموز است.

حمیدوند با تأکید بر مصرف بهینه از گاز توسط همشهریان در فصل سرما، اضافه کرد: گاز رسانی به روستای هدف گردشگری ملحمدره اسدآباد نیز در سال گذشته افتتاح شد و در حال حاضر اهالی این روستای گردشگری هم از نعمت گاز برخوردار هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار