نفرات برتر مسابقات قرآن روستایی و عشایری استان اعلام شد

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ؛ مسابقات قرآن کریم ویژه روستاییان و عشایر در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 06 February 2019

نفرات برتر مسابقات قرآن روستایی و عشایری استان اعلام شد

به گزارش تابناک قزوین، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ مسابقات قرآن کریم ویژه برادران و خواهران روستایی و عشایری در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار و نفرات برتر طی مراسمی در روز چهارشنبه با حضور قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی و معاونین و مدیران این سازمان و مدیران کل دستگاههای وابسته و فرماندهان بسیج استان اعلام شد.

در این دوره از مسابقات 130نفر نفر از برادران و خواهران روستایی و عشایری استان در رشته قرائت قرآن، دعاخوانی، حفظ 10 جزء ،  اذان ، ترتیل ، حفظ یک ، پنج و ده جزء و  تفسیر نمونه  با هم به رقابت پرداختن ، که در پایان  بخش برداران در رشته قرائت رضا کاشی ،  در رشته دعا خوانی  مصطفی عاقله ، در رشته حفظ 10 جزء میلاد صبور زاده  و  در رشته اذان محمد بابا نفر اول شدند .

در بخش خواهران ؛ در رشته ترتیل خانم  نیره شیرمحمدی ، در رشته حفظ یک جزء  میترا بابا ،در رشته حفظ 5 جزء فاطمه کریمی ، در رشته 10 جزء فاطمه نوری و در رشته تفسیر قرآن زهره زنیل  رتبه اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار