وزیر کشاورزی عراق با هئیت همراه به مازندران آمدند

.فلاح حسن زیدان وزیر کشاورزی عراق در راس هیئتی به استان مازندران سفر کرد.مازندران با داشتن بیش از ۲۲۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری و همچنین تولید برتر بیش از ۱۳ نوع محصول، قطب برتر کشاورزی در ایران به شمار می رود
کد خبر: ۷۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 04 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری مهر، هیئت کشاورزی عراق دوشنبه شب وارد مازندران شد و سفر رسمی این هیئت با هدف بازدید و بهره گیری از ظرفیت‌های دو کشور در زمینه توسعه صادرات و افزایش کمیت و کیفیت تولیدات کشاورزی از صبح سه شنبه آغاز شد.
وزیر کشاورزی عراق را در این سفر، سفیر کشور عراق در جمهوری اسلامی ایران، معاون وزیر در امور فنی، مدیرکل قرنطینه گیاهی، مدیرکل تحقیقات زراعی و مدیرکل زراعی استان کربلا همراهی خواهند کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران آشنایی با توانمندی‌های استان در زمینه تولید محصولات کشاورزی و همکاری‌های علمی تحقیقاتی بین دو کشور به ویژه همکاری‌های متقابل بین دو استان مازندران و کربلا را هدف از این سفر عنوان کرد.
دلاور حیدرپور، بازدید از مجتمع پرورش ماهیان خاویاری قره برون جویبار، بازدید از یک واحد مرغداری صنعتی و مجتمع تولید محصولات گوشتی، بازدید از کشتارگاه صنعتی طیور، بازدید از گلخانه مدرن و مکانیزه گل رز، بازدید از کارخانه لبنیات کاله و نشست با استاندار مازندران را از برنامه های وزیر کشاورزی عراق به مازندران به مازندران بیان کرد.
مازندران با داشتن بیش از ۲۲۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری و همچنین تولید برتر بیش از ۱۳ نوع محصول، قطب برتر کشاورزی در ایران به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار