دانشجویان ارومیه قهرمان مسابقات بین المللی بدمینتون شدند

معاون فنی مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی با بیان اینکه مسابقات بین المللی ورزشی دانشجویان با حضور چهار کشور با پیگیری رقابت‌ها در دانشگاه ارومیه در حال برگزاری است،گفت: در نخستین روز از این مسابقات 30 ورزشکار رشته بدمینتون به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم بدمینتون دانشگاه ارومیه به مقام قهرمانی رسید.
کد خبر: ۷۳۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ 26 April 2019
دانشجویان ارومیه قهرمان مسابقات بین المللی بدمینتون شدند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سلمان فرضعلی پور  در نخستین روز از این مسابقات 30 ورزشکار رشته بدمینتون در قالب 6 تیم به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم بدمینتون دانشگاه ارومیه با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی رسید.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور دانشجویان پسر از کشورهای عراق، لنبان، ترکیه و استان‌های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود و تیم های دانشگاه «یوزاینجی ییل» وان و «آتاتورک» ارزروم هر دو از کشور ترکیه به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم رقابت‌های تیمی بدمینتون قرار گرفتند.

معاون فنی مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با حضور بیش از 220 ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی تا 9 اردیبهشت ماه جاری در سالن ورزشی نازلوی دانشگاه ارومیه ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: 35 دانشجو نیز در رشته تنیس روی میز و در قالب 6 تیم دیدارهای تیمی و انفرادی خود را ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: در رشته والیبال نیز 6 تیم حضور دارد که در نخستین روز این دیدارها تیم دانشگاه صلاح الدین عراق سه بر دو مقابل «آتاتورک ارزروم» به پیروزی رسید و دانشگاه آذرآبادگان ارومیه در سه ست پیاپی دانشگاه «یوزاینجی ایل» وان را شکست داد و دیدارهای والیبال امروز «جمعه» با انجام 2 دیدار دیگر پیگیری می‌شود.

فرضعلی پور افزود: در نخستین دیدارهای رشته فوتسال هم تیم دانشگاه صلاح الدین عراق با چهار گل دانشگاه «یوزاینجی ایل» وان را شکست داد و دانشگاه ارومیه در دیداری پرگل و تماشایی با نتیجه 13 بر 2 تیم دانشگاه «آتاتورک ارزروم» را شکست داد.

معاون فنی این مسابقات با اشاره به اینکه دیدارهای فوتسال با حضور چهار تیم در حال برگزاری است، اظهار کرد: امروز تیم‌های دانشگاه «آتاتورک ارزروم» و «صلاح الدین» عراق به ترتیب مقابل «یوزاینجی ایل» وان و دانشگاه ارومیه به میدان می رود.

وی گفت: امروز تیمهای دانشگاه «آتاتورک ارزروم» و «صلاح الدین» عراق به ترتیب با تیمهای «یوزاینجی ایل» وان و دانشگاه ارومیه مسابقه می دهند.

فرضعلی پور به سطح مسابقات اشاره کرد و افزود: تمام دانشگا‌ه‌هایی که از کشور‌های مختلف در این تورنمنت بین المللی شرکت کرده‌اند از سطح کیفی بالایی برخوردار و همه تیم‌ها و ورزشکاران با آمادگی خوبی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش فارس، این مسابقات از سه کشور ترکیه، عراق، لبنان و استان‌های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از کشور ایران از 4 تا 9 اردیبهشت ماه جاری در رشته‌های والیبال، فوتسال، بدمینتون و تنیس روی میز در سالن ورزشی دانشگاه نازلوی ارومیه در حال برگزاری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار