مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد عنوان کرد؛

تحقق اهداف باسرمایه‌گذاري خصوصي درخانگیران

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: پالایشگاه خانگیران نیاز به سرمایه گذاری خارجی ندارد و ما می توانیم با توسعه سرمایه گذاری هدفمند داخلی به نتایج مطلوب دست یابیم.
کد خبر: ۷۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷ 10 August 2015
مهندس ناصر اسلامی در نشست خبری با تبریک روز خبرنگار و تسلیت شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: امید است همه ما ادامه دهنده راه شهیدان باشیم و دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کنیم.
وی با اشاره به تاثیرگذاری این پالایشگاه در شمال و شمال شرق کشور اظهارداشت: سایر پالایشگاه ها در جنوب کشور قرار دارند بنابراین اگز گاز یک پالایشگاه قطع شود سایر پالایشگاه های مستقر در جنوب هم پوشانی خواهند داشت .
این مقام مسئول تصریح کرد: اما پالایشگاه خانگیران به دلیل اینکه تنها پالایشگاه مستقر در شرق کشور می باشد از جایگاه تاثیر گذاری برخوردار است و اگر گاز آن قطع شود شش استان تحت پوشش شامل خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، مازندران، گلستان و سمنان محروم از این نعمت خدادادی خواهند شد زیرا نياز گاز این استان‌ها توسط این پالایشگاه تامین می‌شود.
اسلامی تاکید کرد: یکی از مواردی که برای ما اهمیت زیادی دارد بحث اشتغال‌زایی است و این مجتمع گازی نگاه ویژه‌ای به آن دارد به طوری که بیشتر فعالیت های پالایشگاه خانگیران به پیمانکاران بومی سپرده می شود و خوشبختانه در بخش تعمیرات اساسی شاهد صرفه جویی در بودجه ها بوده ایم.
وی خاطر نشان ساخت: در تعمیرات اساسی پالایشگاه، 3 میلیارد تومان صرفه جویی ایجاد شده است که این کار خود نشان از اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون دارد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد اضافه کرد: هیچ پالایشگاهی در کشور به پیچیدگی خانگیران نیست با این نگرش که 32 سال از فعالیت این مجتمع گازی می گذرد و هر روز شاهد بالندگی و تولید پایدار گاز بوده ایم و همچنین توجه ویژه ای به بحث خودکفایی قطعات مورد نیاز صنعت نفت و گاز داریم.
این مقام مسئول ادامه داد: چشم انداز این پالایشگاه اینست که در سال 1400 سرآمدترین پالایشگاه گاز در کشور باشد.
اسلامی بیان کرد: رویکرد‌های این شرکت توسعه بازار محصولات خصوصا در بخش گوگرد دانه بندي وكود گوگرد بنتونيتي است . اين حركت در راستای اهداف نظام است تا بتوانیم یک بنگاه اقتصادی پيشگام و سوده ده باشيم .
وی یادآور شد: شرکت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس برای پیشرفت دارای استراتژی است و این پالایشگاه در سال 81 شروع به گرفتن گواهینامه‌های ایزو کرده و در حال حاضر دارنده تندیس بلورین در نظام تعالی سازمان و تندیس زرین در نظام پیشنهادها است.

تحقق اهداف با سرمایه گذاري بخش خصوصي
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار