نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی:

ریشه همه مشکلات کشور ضعف قانون است

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه تمامی مشکلات ضعف قانون، سو مدیریت و نبود نظارت در کشور است.
کد خبر: ۷۴۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 19 May 2019

محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در بافق گفت: ریشه تمامی مشکلات کشور را ضعف قانون برشمرد و گفت: مشکلات کشور به خاطر سو مدیریت و تحریم ها است که مدیریت در کشور ضعیف است و نظارت خوب نمی شود.

وی صدور مجوز دانشگاه فنی حرفه ای، حل مشکلات ماهی تیلاپیا و دو بانده کردن جاده بافق یزد و صدور مجوز ۴ واحد مسکونی برای پزشکان از دیگر اقدامات مهم برای شهرستان برشمرد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با اشاره به آغاز بکار فولاد ابویی پس از ۷سال تعطیلی تصریح کرد: تا‌کنون بیش از ۱۰۰جلسه با استاندار، مسئولان و معاونان و بیش از ۹۰جلسه با وزرا داشته ام.

۱۵ معدن باید به بافق عوارض دهند
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور گفت: در بحث دو درصد پرداخت عوارض،۱۵ معدن باید به بافق عوارض دهند که این اقدام کمک شایانی به توسعه شهرستان می‌کند.

صباغیان همچنین به مرز‌های جغرافیایی شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: همه استان‌ها با هم اختلاف مرزی دارند که معیار تمام آن‌ها قانون است و برای هیچ منطقه نظر شخصی ندارم و از قانون حمایت می کنم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این وضعیت فاصله طبقاتی ایجاد می‌کند و کار و توسعه دچار مشکل می‌شود و دشمن از این موقعیت استفاده و تحریم‌ها افزایش پیدا می‌کند.

صباغیان افزود: امروز باید وحدت در کشور باشد در غیر این صورت نابود می‌شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار