مهلت استعفا برای نامزدی انتخابات مجلس

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان فراهم شده است.
کد خبر: ۷۴۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ 30 May 2019
تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس در اردبیل انجام شد

 به گزارش ایرنا، بهروز ندایی روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: تلاش بر این است این انتخابات با حضور حداکثری مردم همانند انتخابات گذشته برگزار شود و یقین داریم مردم در این دوره از انتخابات بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی دانست و گفت: ضروری است مردم با حضور پرشور در پای صندوق های و انتخاب آزادنه نامزدهای مورد نظر در تعیین سرنوشت خود سهیم شوند.
ندایی با اشاره به زمان ثبت نام نامزد های انتخابات افزود: ۱۰ تا ۱۶ آذرماه زمان ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی اعلام شده و طبق ماده ۲۹ قانون انتخابات داوطلبان باید ۶ ماه مانده تا زمان ثبت نام از سمت خود استعفا دهند.
وی ادامه داد: مهلت استعفای داوطلبان مجلس شورای اسلامی از سمت اصلی خود تا ۱۶ خرداد ماه است و مدیرانی که قصد نامزدی در انتخابات را دارند مکلف هستند از ۱۰ تا ۱۶ خرداد استعفای خود را از مدیریت در دستگاه های اجرایی اعلام کرده و در زمان ثبت نام به فرمانداری ها ارائه دهند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل زمان رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس را دوم اسفند ماه ۹۸ ذکر کرد و گفت: برای سالم برگزار شدن انتخابات اعضای کمیته های ستاد انتخابات استان اردبیل مشخص شده اند.

ندایی اظهار داشت: استاندار اردبیل طی حکمی رییس و سخنگو، اعضا و روسای کمیته های ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان منصوب کرده و هم اکنون هم مقدمات لازم برای فعالیت آنها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: فرزاد قلندری مشاور استاندار و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی بعنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی، عباس عینی مشاور استاندار و مدیرکل حراست بعنوان مسئول کمیته حراست و استعلامات، احمد کنعان پور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی بعنوان مسئول کمیته حقوقی، شهریار شیری آراسته، مدیرکل امور امنیتی و انتظامی بعنوان عضو و مسئول کمیته امنیتی و حسین بشیری مدیر فناوری اطلاعات و امنیت شبکه استانداری بعنوان مسئول کمیته فناوری اطلاعات و اسد حسن زاده مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان عضو ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شدند.
ندایی بیان کرد: اطلاع رسانی در زمان انتخابات از طریق رسانه های رسمی به نحو مطلوب صورت می گیرد و نتایج انتخابات از سوی ستاد انتخابات استان به اطلاع مردم خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار