بوکسورهای میاندوآبی قهرمان المپیاد استعدادهای برتر آذربایجان غربی شدند

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: بوکسورهای نونهال و نوجوان این شهرستان با شکست حریفان، مقتدرانه قهرمان المپیاد استعدادهای برتر آذربایجان غربی شدند.
کد خبر: ۷۵۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 02 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی امیر رضاپور  اظهار کرد: المپیاد استعدادهای برتر بوکس آذربایجان غربی در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور ۱۸۰ بوکسور و مربی از ۱۴ شهرستان این استان به میزبانی میاندوآب برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات در خانه بوکس این شهرستان برگزار شد، افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم هیأت بوکس میاندوآب در هر دو رده سنی توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی بیان کرد: در رده سنی نونهالان تیم‌های مهاباد و تکاب به ترتیب دوم و سوم شدند و در رده سنی نوجوانان نیز تیم‌های بوکان و ارومیه توانستند به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کنند.
رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با بیان اینکه هیأت بوکس این شهرستان به عنوان هیأت ورزشی برتر سال ۱۳۹۷ در آذربایجان غربی انتخاب شده است، اضافه کرد: این انتخاب براساس ارزیابی‌ها و اجرای برنامه‌های سالیانه هیأت‌های بوکس آذربایجان غربی در سال گذشته بود.

میاندوآب یکی از قطب‌های مهم رشته ورزشی بوکس و ورزش‌های رزمی در آدربایجان غربی به شمار می‌رود و هر سال ورزشکاران زیادی در این رشته عناوین قهرمانی را به دست می‌آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار