خط و نشان دادستانی شیراز برای کوه خواران دراک

دادستان شیراز نسبت به مستند جنجالی ساخت‌ و ساز غیرقانونی در کوههای دراک واکنش نشان داد و گفت: برای مقابله با این پدیده منحوس، با کوه خواران برخورد جدی می کنیم.
کد خبر: ۷۷۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 03 September 2019

به گزارش تابناک فارس: حیدر آسیابی افزود: موضوع کوه‌خواری در شهرستان شیراز به‌صورت جدی در دستور کار دادستانی شیراز قرارگرفته و فعلاً معاون دادستان در حال پیگیری است و در مرحله کشف تخلفات و جرائم، این پرونده به شعب دادسرا ارجاع داده خواهد شد و اگر از ناحیه متولیان امور اراضی وقت تخلفی صورت گرفته باشد، قطعاً با برخورد قضایی روبرو می شوند. 

وی درباره فشارها در این پرونده گفت: دادستانی شیراز آن‌قدر ابزار کافی و اقتدار قانونی دارد که در این پرونده، تحت تأثیر هیچ‌گونه فشار و توصیه‌ای قرار نگیرد.

آسیابی خاطرنشان کرد: موضع ما اجرای دقیق قانون است و با هر نوع اقدام غیرقانونی در حوزه اراضی یا حوزه‌های دیگر به‌شدت برخورد می‌کنیم و تسلیم هیچ‌گونه فشاری نخواهیم شد.

مقام عالی دادستانی شیراز در ادامه با تأکید چندباره بر برخورد جدی با متخلفان و متجاوزان به زمین‌ها و کوهها گفت: ما با هر نوع ساخت‌وساز غیرمجاز و هرکسی که بخواهد بدون مجوز امور اراضی، آجر روی آجر بگذارد، در همان بدو شروع کار، بلااستثناء برخورد می‌کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
جناب با اجازه بزرگترهها دیگه کوهی نمانده در هیچ شهرستانی ...................البته با اجازه یزگترهها
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار