مسئول قرارگاه مرکزی ستاد مردمی اربعین استان قزوین در کربلا:

۱۷موکب استان قزوین در کربلا خدمت رسانی می‌کند

مسئول قرارگاه مرکزی ستاد مردمی اربعین استان قزوین در کربلا : تعداد ۱۷ موکب استان قزوین در شهر کربلا زیر نظر این قرارگاه است که خدمات این موکب‎ها هم در دست تکمیل است.
کد خبر: ۷۸۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 03 October 2019

۱۷موکب استان قزوین در کربلا خدمت رسانی می‌کند

به گزارش تابناک قزوین،محمد صباغی،مسئول قرارگاه مرکزی ستاد مردمی اربعین استان قزوین در کربلا گفت:اقدامات و برنامه‌ریزی‌های قرارگاه مرکزی ستاد مردمی اربعین استان قزوین در کربلا پس از دهه اول محرم آغاز شد که این قرارگاه بحث اسکان و پذیرایی زائران در شهر کربلا را در دست اقدام دارد.
وی افزود: تعداد ۱۷ موکب استان قزوین در شهر کربلا زیر نظر این قرارگاه فعالیت می‌کنند که خدمات این موکب‎ها هم در دست تکمیل است و هنوز آمار دقیقی درباره میزان خدمات نداریم چراکه هر لحظه در حال افزایش است.
مسئول قرارگاه مرکزی ستاد مردمی اربعین استان قزوین در کربلا بیان کرد: مردم از طریق شماره حساب‌های مواکب و ستاد مردمی اربعین استان می‌توانند کمک‌های خود را واریز کنند.
صباغی یادآور شد: اقدامات فرهنگی مانند برگزاری نماز جماعت، هیئت عزاداری و پاسخگویی به احکام شرعی در تمامی مواکب اجرا می‌شود اما تاکنون ظرفیت پذیرش زائر و پذیرایی قطعی نشده است اما تلاش می‌کنیم تا برای همه زائرانی که اسکان می‌گیرند نیز پذیرایی هم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار