شهردار اردبیل: با محیط زیست مشکلی نداریم

شهردار اردبیل گفت: مسائل بین دستگاهی با تعامل قابل حل است ودراین مسایل باید نفع مردم در نظر گرفته شود .
کد خبر: ۸۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ 21 August 2015

به گزارش ایرنا،حمید لطف اللهیان افزود: تعطیلی کارخانه آسفالت توسط محیط زیست در فصل کاری شهرداری تحقق مطالبات مردم در راستای آسفالت معابر را با رکود مواجه می سازد.
وی با بیان اینکه محیط زیست قبل از اخذ حکم پلمپ کارخانه آسفالت با تعامل می توانست مشکل آلایندگی این کارخانه را اطلاع داده و شهرداری نیز نسبت به رفع آن اقدام کند.
وی گفت: چنانچه تعطیلی و پلمپ این کارخانه نیز ضروری بود ، بهتر می بود که در فصل زمستان که کارهای عمرانی شهرداری متوقف می شود، انجام می شد.
وی در پاسخ به موضوع پلمپ موزه تاریخ طبیعی اردبیل نیز گفت: این موزه به دلیل تخلفات مربوط به ساخت و ساز پلمپ شده است و این موضوع هیچ ربطی به پلمپ کارخانه آسفالت ندارد.
لطف اللهیان ادامه داد: اقدامات عمرانی در معابر اطراف اداره کل محیط زیست استان نیز کاملا بجا و مطابق با برنامه ریزی شهری با هدف بهسازی شهری انجام شده و نباید به معنای مقابله به مثل با محیط زیست تلقی شود ضمن اینکه در این منطقه چندین ساختمان اداری دیگر نیز واقع شده است.
لطف اللهیان که چند ماهی است به عنوان شهردار در اردبیل مشغول شده ، معتقد است باید با تعامل بین دو دستگاه تمام مشکلات شهری برطرف شده و زیان و ضرری متوجه مردم و دستگاه های خدمت رسان نشود.
روز سه شنبه یکی از کارخانه های آسفالت شهرداری اردبیل با شکایت محیط زیست و با حکم قضایی پلمپ شد .
چهارشنبه شب نیز ماموران شهردرای اردبیل ساختمان موزه تاریخ طبیعی محیط زیست اردبیل را پلمپ کردند . ماموران شهرداری همچنین امروز صبح اقدام به برخی عملیات در معابر اطراف اداره کل حفاظت محیط زیست کرد.

انتهای پیام /
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضا امانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
اقای لطف اللهیان اقدام شما علیه سازمانی که برای سلامتی مردم کارخانه الاینده را با حکم قضایی پلمپ کرده است شایسته نبود
ناصرحجازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
برادر لطف اللهیان شهردارمحترم
تعامل تا به کی؟یه سر به پرونده این کارخانه بزنین از سال84 محیط زیست اخطار پشت اخطار میداد ومورد تمسخر کارکنان این کارخانه قرار میگرفت که مگه میتونین اینجا رو ببندید!
عمران و خدماتیکه شما ارائه میکنین در مقابل بیماری و سرطانهای ناشی از این آلایندگیها صفره صفر!!!
یه سوال هم بپرسم محله ما واقع در میدان قیام یک وجب آسفالت صاف نداره و خدا میدونه چه مشکلات عدیده ای داریم اونم تو قلب شهر و کارکنان شما 2 روز بعد پلمب کارخانه آسفالت اومدن به بهانه عمران ورودی پارکینگ محیط زیست و محوطه اطرافشو گود برداری و تخریب کردن و بعد گفتن آسفالت نداریم کارخونه باز بشه میاریم درست میکنیم اونم آسفالتیکه ازش کلی فیلم گرفتیم که میشد عکستو توش ببینین و یکم از عملکرد و گفته هاتون خجالت بکشین!!!
موزه رو هم ساعتت22 روز سه شنبه 27 مرداد همونروز که کارخونتون پلمب شد پلمب کردین و خودرو شخصی یکی از مهمونای سازمان توش حبس شده و باعث آبروریزی در کل کشور شدین. یعنی این همه مدت موند ونصف شب همونروز عملی شد پلمبتون؟!!!
ما همه درقبال ذره ذره بیت المال مسئولیم اونم از جان و دل چون خیلیا بخاطرش از جان و دلشون گذشتن که الان بدست ما که نه بدست شماها افتاده
لطفا یک براوردی بکنین که روز جمعه ای که تخریباتتون رو ترمیم کردین چقدر هزینش شد؟!
به ریال نمیگما....برحسب قطره های خون شهیدانی میگم که برا حفظ جان و مال و ناموس ما رفتن تا.....!!!!!
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: خودروی شخصی یکی از مهمانان سازمان تو محوطه یه موزه عمومی چیکار می کنه ؟ !!!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار