کلاس اخلاق

انتخابات عرصه تجلی حمایت مردم از آرمان‌های نظام اسلامی است

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتخابات فرصتی برای تجلی حضور آگاهانه مردم در صحنه تصمیم‌سازی کشور و حمایت از آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی است
کد خبر: ۸۰۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 25 December 2019

انتخابات عرصه تجلی حمایت مردم از آرمان‌های نظام اسلامی است

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و حمایت قاطع خود از انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشند.

وی ادامه داد: داوطلبان انتخابات مجلس باید لیاقت، کاردانی، اخلاق‌مداری و آگاهی لازم را نسبت به امور کشور و عرصه بین‌المللی داشته باشند و مردم نیز باید با آگاهی و شناخت کامل از داوطلبان انتخاباتی آرای خود را در صندوق بیندازند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: قانون نام‌نویسی داوطلبان شرکت در انتخابات برای ورود افراد کاردان و با کفایت در این عرصه نیازمند اصلاحات کارشناسانه است که در دوره‌های بعد لین مهم باید در دستور کار ارکان نظام اسلامی قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: ساز و کار مجلس شورای اسلامی و وظیفه اصلی نمایندگان خانه ملت برای عموم مردم مشخص است، بنابراین داوطلبان انتخاباتی نباید با دروغ‌پردازی و وعده‌های بی‌اساس اذهان عمومی را مشوش کنند و مردم نیز باید نسبت به این مهم هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات نباید به میدان تخریب، توهین و تهمت افراد به یکدیگر تبدیل شود، تاکید کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات باید اخلاق و رفتار انتخاباتی را رعایت کرده و تبلیغات خود را بر اساس شئونات اسلامی و انقلابی انجام داده و از تخریب پرهیز کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی شرایط اقتصادی کشور را ویژه ارزیابی کرد و گفت: تجربه جنگ تحمیلی و کمبود‌های و چالش‌های آن دوران نشان می‌دهد که ملت ایران در هر شرایطی پای نظام اسلامی ایستاده‌اند و نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند، بنابراین مسوولان باید ضمن بهبود انگیزه و امید در جامعه، با کار و تلاش شبانه‌روزی در راستای توسعه پایدار کشور و اعتلای نظام گام بردارند.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: گسترش عدالت اجتماعی با توزیع عادلانه منابع در نقاط مختلف کشور و بین مردم، بهره‌گیری از مدیران و نیرو‌های کارآمد، کاردان، پاک‌دست و اخلاق‌مدار، توسعه فرهنگ کارآفرینی به حمایت گسترده بانک‌ها و مراکز مالی و اعتباری، پرهیز از اسراف و اشرافی‌گری به خصوص در دستگاه‌های اجرایی، گسترش فرهنگ قناعت و ساده‌زیستی و در نهایت حمایت از تولید داخل و اقتصاد مقاومتی از مهمترین راهکار‌های حل مشکلات اقتصادی کشور است که باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: کار و تلاش شبانه‌روزی و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری تنها با شعار و روی کاغذ محقق نمی‌شود و برای توسعه همه‌جانبه کشور و افزایش اعتماد عمومی، باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در مسیر سرمایه‌گذاری‌های توجیه‌پذیر و حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برنامه‌های مدون تدوین کنند.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یک‌بار روز‌های چهارشنبه در محل بیت نماینده، ولی فقیه در این استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار