2 ميليارد و 600 ميليون ريال کلاهبرداري با امضاء جعلي

فردي که با جعل امضاء يک چک و انجام اقدامات متقلبانه، اقدام به کلاهبرداري و خريد يک باغ به مبلغ دو ميليارد و 600 ميليون ريال کرده بود توسط ماموران پليس آگاهي استان يزد دستگير شد.
کد خبر: ۸۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 26 August 2015

به گزارش تابناک یزد به نقل از پايگاه خبري پليس، رئيس پليس آگاهي استان يزد خاطر نشان کرد: چندي پيش بود که فردي با در دست داشتن مرجوعه قضائي به اين پليس مراجعه کرد و از فرد کلاهبرداري که يک باغ را از وي به مبلغ دو ميليارد و 600 ميليون ريال خريداري و چکي با امضاء جعلي به وي داده بود اعلام شکايت کرد.
سرهنگ "عليرضا خالقي" ادامه داد: شاکي به افسر پرونده گفت: "مدتي قبل يک باغ را به فردي به هويت " م.الف" 36 ساله فروختم و يک چک به مبلغ دو ميليارد و 600 ميليون ريال از وي دريافت کردم و زمان موعد چک، خريدار از من خواست 6 ماه ديگر به وي مهلت بدهم و اکنون که پس از اين مدت به بانک مراجعه کرده ام، بانک اعلام کرد امضاء چک جعلي است".
عليرضا خالقي تصريح کرد: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري، تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز کرده و ضمن شناسايي محل اختفاي متهم، وي را دستگير و به اداره پليس منتقل کردند.
سرهنگ خالقي گفت: متهم در بازجويي هاي خود به جعل امضاء "چک" و همچنين کلاهبرداري مبلغ دو ميليارد و 600 ميليون ريال از فرد شاکي اعتراف کرد.
رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان به شهروندان هشدار داد: هنگام انجام معاملات در ساعاتي که امکان استعلام چک از بانک وجود ندارد از خريد و فروش، خودداري کرده و از پذيرفتن چک هاي "مدت دار" از افراد ناشناس، تا حد امکان خودداري کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار