عشایر فارس کوچ نکنند

مدیرکل امور عشایر فارس با تاکید بر اینکه عشایر برای حفظ سلامت خود و خانواده در مناطق قشلاقی بمانند، گفت: چنانچه خانوارهای عشایری اقدام به کوچ زودهنگام و خارج از تقویم کنند از ارائه خدمات در مسیر کوچ برخوردار نخواهند شد.
کد خبر: ۸۳۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 02 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: روح الله بهرامی اظهار داشت: توزیع بسته های بهداشتی با هدف افزایش بهداشت، پیشگیری از ابتلا و انتشار ویروس کرونا و حمایت از جامعه عشایری در سطح شهرستان های قشلاقی آغاز شده و تا پایان کوچ بهاره ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه بسته های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی، ماسک، دستکش بهداشتی است، افزود: برای جلوگیری از رفت و آمد و تجمع عشایر اقلام بهداشتی در اختیار اتحادیه و شرکت های تعاونی عشایری فارس قرار گرفته تا در بین عشایر توزیع شود.

بهرامی اضافه کرد: با شروع کوچ بهاره و با هماهنگی با ستاد مدیریت کرونا استان فارس اقلام بهداشتی بیشتری تهیه و در اختیار عشایر استان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور عشایر فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مددکاران و کارشناسان بهداشت و درمان به مناطق عشایری استان اعزام و آموزش‌های لازم برای مقابله با ویروس کرونا را ارائه داده اند، عشایر ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار