خروج ناراضی قمی ها از اتاق مسئولان پذیرفتنی نیست

معاون استاندار قم گفت: نباید مردم ناراضی از اتاقمان خارج شوند، حتی اگر جواب ما به مطالبات آنان منفی باشد باید همراه با تکریم و مدارا رفتار کنیم.
کد خبر: ۸۴۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۱ 26 April 2020

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان‌پور در آئین انتصاب سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قم که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، با تسلیت رحلت آیت‌الله امینی اظهار داشت: این عالم فقید انسانی مخلص، انقلابی، مجاهد و ساده‌زیست بود و خدمات ارزنده‌ای به انقلاب و نظام ارائه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با گرامیداشت ماه مبارک رمضان تصریح کرد: این ماه از نظر مفهوم به معنای سوزاننده گناهان و از منظر قرآنی ماه نزول قرآن است، همان‌گونه که همه کتب ادیان الهی در ماه رمضان نازل‌شده است و رمضان، تنها ماهی است که نامش در قرآن مجید آمده و قداست و شأن فراوانی دارد.

سلیمان پور بیان کرد: صیام در این ماه، به معنی پرهیز از خوردن و آشامیدن نیست، انسان در ماه صیام، جز حقیقت چیزی نمی‌بیند، باید بتوان در این ماه عظیم به خدا وصل شد و رابطه بین خود و خدا را درک و از گناهان و پلیدی دوری کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین در مورد مراسم تودیع و معارفه نیز اضافه کرد: اگر درست به تکلیف عمل کنیم و فارغ از فشارهای بیرون مسئولیت را بپذیریم اندوخته‌ای برای آخرت است و در دنیا خوش‌نامی و یاد نیکی از ما باقی می‌ماند، مسئولیت و مدیریت به معنای تسویه‌حساب سیاسی و جناحی و رسیدن به دنیا و غرور و تکبر نیست وگرنه این مقام و پست را می‌بازیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رویش‌ها بیش از ریزش‌هاست و انسان‌های وفادار به نظام همواره درصدد رویش هستند، همه باید قائل به نظام باشیم و به مردم خدمت کنیم گفت: مردم ایران با وجود فشارهای دشمن و جفاهایی که در حقشان شده، همواره درصحنه و پشت سر ولایت بوده‌اند و این قدرت بزرگی در جمهوری اسلامی است، اگر یک‌صدم این فشارها به هر کشوری می‌آمد بارها متلاشی می‌شد.

سلیمان‌‍پور تصریح کرد: وجود رهبری حکیمانه موجب اعتلای ایران شده است، علی‌رغم تنگناها و فشارها باید به مردم توجه کنیم، نباید بگذاریم مردم ناراضی از اتاقمان خارج شوند، حتی اگر جواب ما به مطالبات آنان منفی باشد باید همراه با تکریم و مدارا رفتار کنیم و آنان را از خانواده خود بدانیم.

وی با تأکید بر اینکه مدیر باید شجاع باید و در احقاق حقوق مردم بدون تعارف باشد، افزود: در این حوزه باید برای بخشداری‌ها برنامه‌ای دوساله تدوین کرد و مشکلات بخش‌ها را از میان برد.

گفتنی است در این مراسم از تلاش مرتضی حیدری خراسانی تقدیر و امیرعباس بقایی به سمت سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری منصوب شد.

همچنین در این مراسم اعلام شد حسن بافرانی و محمدرضا شریفی نیز به ترتیب به سمت سرپرست بخشداری خلجستان و کهک منصوب شدند و از خدمات آقایان احمد فرج الهی و ابوالفضل خوبرو تقدیر شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار