پرداخت مطالبات گندمکاران پارس آبادمغان

رییس اداره تعاون روستایی پارس آباد مغان گفت: تمام مطالبات کشاورزان این شهرستان بابت خرید تضمینی گندم و جو سال 94به حساب هایشان واریز شده است.
کد خبر: ۸۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ 28 August 2015
حمید صولت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فقط تعداد انگشت شماری از گندمکاران به علت اشتباه در ارائه و ثبت شماره حساب و کد ملی نتوانستند طلب خود را دریافت کنند که این اشکال اصلاح شده و به زودی مطالبات این افراد نیز پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: امسال خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در پارس آباد با افزایش هشت شعبه نسبت به پارسال، در 14مرکز خرید تضمینی ظرف 20روز به صورت شبانه روزی انجام شد.
وی با اعلام اینکه شرکت های تعاون روستایی به عنوان مباشر شرکت غله و خدمات بازرگانی کار خرید تضمینی گندم مازاد برنیاز کشاورزان را بر عهده داشتند، اضافه کرد: در سایه برنامه ریزی خوب و پیگیری های جدی مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان و تلاش مضاعف همکاران و افزایش مراکز خرید در روند عملیات خرید گندم از کشاورزان هیچگونه خللی ایجاد نشد.
وی میزان گندم خریداری شده در مراکز خرید تعاون روستایی در پارس آباد و بیله سوار در سال جاری را حدود 140هزار تن ذکر کرد و افزود: از این رقم60 هزار تن در پارس آباد و حدود 80 هزار تن در شهرستان بیله سوار خریداری شده است که در مقایسه با میزان گندم خریداری شده در سال ۹۳ افزایش چشمگیری را نشان می دهد.
پارس آبادمغان در 230کیلومتری شمال اردبیل و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار