سقوط اخلاق در هواپیمایی؛

اخراج متخصص بیهوشی از هواپیما به بهانه کرونا !

کد خبر: ۸۴۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 11 May 2020

مسافرین پرواز شماره ۵۸۷۲ یک هواپیمایی که در ساعت ۲۰:۱۵ از تهران عازم بوشهر بود، شاهد پدیده عجیبی بودند.

خانم پزشک متخصص بیهوشی بوشهری برای خدمت عازم بوشهر است؛ کارت پرواز می گیرد و سوار هواپیما می شود و در صندلی خود قرار می گیرد.

بواسطه تجارب و اطلاعاتی که از نحوه انتقال کرونا دارد، نسبت به عدم رعایت فاصله اجتماعی در پرواز خیلی محترمانه به مهماندار اعتراض می‌کند.

اما مهماندار این شرکت هواپیمایی تازه کار، وی را نادان و بی‌سواد خطاب می‌کند! ولی ایشان با خضوع و احترام، خود را پزشک متخصص بیهوشی معرفی می‌کند.

مهماندار صحنه را ترک می‌کند ولی در کمتر از چند دقیقه، با گروهی چهار نفره به فرماندهی خانم کم سن و سالی که نعره زنان در هواپیما ندای هل من مبارز سر می‌دهد و خود را سرمهماندار می نامد، به سراغ پزشک بوشهری رفته و با توهین و برخورد فیزیکی، تیم چهار نفره به فرماندهی خانم سرمهماندار جوان، خانم دکتر متخصص بیهوشی را با بی احترامی از هواپیما اخراج می‌کنند!

پس از اخراج پزشک متخصص بوشهری از هواپیما و اوج گرفتن هواپیما، مسافرین علت این برخورد ناشایست را جویا می‌شوند.
یکی از مهمانداران اعلام می دارد که چون تعدادی از بستگان نزدیک خلبان به علت ابتلا به کرونا فوت نموده‌اند، جناب خلبان به این قشر آلرژی دارد و اگر این پزشک در پرواز می ماند، ممکن بود پرواز سلامت به مقصد نرسد! و ادامه می دهد، پزشکان بیهوشی ناقل ویروس کرونا هستند و جناب خلبان در هر پروازی متوجه شوند پزشک متخصص بیهوشی در پرواز هست، وی را اخراج می کنند!

البته متأسفانه با روند پزشک ستیزی موجود در جامعه و سیستم دولتی ، چنین اتفاقاتی چندان عجیب و دور از ذهن نیست. بدون هیچ شک و شبه ای در نهایت بازنده اصلی، خود جامعه است...

دکتر عباسپور متخصص جراحی و حقوقدان در این رابطه گفت: از آنجایی که مسول تأیید سلامت سالیانه کادر پروازی بر عهده پزشکان طب هوایی میباشد، و با توجه به اظهارات مهماندار هواپیما که خلبان بسیار متالم هست، از همکاران طب هوایی تقاضا دارم که به منظور ممانعت از اسیب جدی به مسافرین هوایی این خلبان را فعلا ۶ ماه گراند، ممنوع پرواز، کنند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار