استاندار اصفهان

بزرگترین سرمایه استان اصفهان نیروی انسانی مناسب است

استاندار اصفهان گفت: ظرفیت و توانمندیهای علمی، صنعتی و فناوری بسیار خوب موجود این استان می‌تواند فرصت خوبی برای رهایی از وابستگی‌ها و تحریم در کشور رقم زند.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ 21 July 2020

عباس رضایی روز سه‌شنبه در نشست "اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید" در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور معاون علمی رییس جمهوری با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر نیروی انسانی در استان افزود: یکی از بزرگترین سرمایه‌های استان نیروی انسانی مناسب است که از جمله آن روسا و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان، فعالان تولیدی و بازرگانی و فعالان اتاق بازگانی، نیروهای ماهر بخش صنعت ظرفیت بزرگی برای نظام است و بهره گیری از آن می تواند کارایی لازم را داشته باشد.
استاندار اصفهان به ظرفیت‌های استان اصفهان در تولید خدمات و محصولات مرتبط با کرونا اشاره و تاکید کرد: تصمیماتی که در ستاد استانی مدیریت کرونا در اصفهان اخذ می‌شد ۲ تا سه هفته بعد در ستاد ملی مطرح می‌شد.
وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر یکی از مشکلات استان تولید فرآوده‌های ضدعفونی است که متاسفانه بازار فروش مناسب ندارد.
رضایی ادامه داد: روزانه بیش از ۱۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی در استان تولید می‌شود و از سوی دیگر تولید انواع ماسک در اصفهان در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه تهیه مواد اولیه یکی از مشکلات تولید ماسک در استان است، افزود: خوشبختانه یکی از شرکت‌های دانش بنیان در استان توانسته است در این زمینه گام‌های موثری بردارد و ابراز امیدواری کرده‌اند مواد اولیه برای تولید ماسک را طی چند هفته آینده به تولید انبوه برساند.
استاندار اصفهان گفت: اعتقاد دارم در مهر و آبان به خاطر تشخیص افتراقی آنفلوآنزا و کرونا دچار مشکل می‌شویم و لذا باید از هم‌اکنون به فکر بود.
وی با اشاره به حرکت روبه رشد کشور، تصریح کرد: در شرایطی که ناجوانمردانه ترین تحریم‌ها علیه ملت ما به کارگرفته می‌شود، داروی مهمی چون IVIG که برای دهها بیماری مناسب است، در کشور تولید می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار