برگزاری همایش انجمن علمی زبان

زبان و زبان شناسی در حوزه مباحث جدید در زبان شناسی، حوزه های میان رشته ای، مهمترین جریان زبان شناسی، زبان شناسی و تحلیل و گفتمان ، زبان و ترجمه در حوزه های مباحث نوین در ترجمه، جریان های ترجمه در قرن بیستم، بررسی وضعیت ترجمه در ایران ، آموزش ترجمه در ایران از جمله محورهای ارایه مقاله در این همایش است.
کد خبر: ۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸ 28 February 2015
مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه روز شنبه با اعلام این خبر ، افزود: این همایش دانشجویی از سوی انجمن علمی زبان و ادبیات انگلیسی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان برگزار می شود.

بابک توکلی اظهار داشت: زبان و زبان شناسی در حوزه مباحث جدید در زبان شناسی، حوزه های میان رشته ای، مهمترین جریان زبان شناسی، زبان شناسی و تحلیل و گفتمان ، زبان و ترجمه در حوزه های مباحث نوین در ترجمه، جریان های ترجمه در قرن بیستم، بررسی وضعیت ترجمه در ایران ، آموزش ترجمه در ایران از جمله محورهای ارایه مقاله در این همایش است.

وی بیان داشت: زبان و ادبیات انگلیسی در حوزه های مفاهیم و مباحث نوین ادبی، نظریه ها و جریان های ادبی در قرن بیستم، 

ادبیات و جامعه و گفتمان ادبی و نقش فناوری جدید در آموزش زبان انگلیسی در حوزه های روش ها و سیاست های جدید در آموزش زبان انگلیسی ، زبان شناسی و آموزش زبان و زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی از دیگر محورهای این همایش است.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان گیلان برای شرکت در این همایش تا 25 ماه جاری برای ارسال چکیده مقالات و تا 20 فروردین 94 برای ارایه اصل مقالات فرصت دارند.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه گیلان تصریح کرد: علاقمندان بایستی مقالات خود را به پست الکترونیکی

Elsagilanuni@gmail.com ارسال کنند.

وی تاریخ برگزاری این همایش را هشتم و نهم اردیبهشت سال آینده اعلام کرد و یادآور شد: به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می شود. 

بیش از 17 هزار دانشجو در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار