راز پرونده سرقت طلاهای شهروند مشهدی در یزد

مرد جوانی که در‌پی اختلاف خانوادگی از خانه پدر‌ همسرش ‌مقادیر زیادی طلا به سرقت برده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 05 September 2015

به گزارش تابناک یزد،رئیس‌پلیس آگاهی خراسان‌رضوی در‌خصوص جزئیات این خبر گفت: در‌پی اعلام سرقت مقدار زیادی طلا از یک منزل‌مسکونی در مشهد‌‌، پرونده‌ای در کلانتری شهید هاشمی‌نژاد تشکیل و تحقیقات پلیس آغاز شد. سرهنگ بیدمشکی افزود: کارآگاهان پلیس‌آگاهی در مشهد برای پیگیری علمی این پرونده به دستور مقام قضایی وارد عمل شدند که با توجه به اظهارات مال‌باخته و شواهد و ادله موجود، مشخص شد که سارق یا سارقان بدون هیچ‌گونه تخریبی وارد منزل شده اند و اقدام به سرقت ‌طلا و جواهر به ارزش یک‌میلیارد ریال کرده‌اند.


داماد یزدی؛ متهم شماره یک
وی خاطر‌نشان کرد: کارآگاهان با تجزیه‌وتحلیل صحنه سرقت به داماد این خانواده که از چندی قبل با همسرش اختلاف شدید خانوادگی داشته، مظنون شدند‌. تحقیقات بعدی پلیس حاکی از آن بود که فرد مظنون که در یزد زندگی می‌کند، به مشهد آمده و هم‌اکنون در یک مرکز اقامتی واقع‌در محدوده خیابان رسالت مشهد است.
بیدمشکی ادامه داد: کارآگاهان بلافاصله این فرد را دستگیر کردند. او ابتدا خود را در‌مورد سرقت طلا از خانه پدرهمسرش بی‌اطلاع معرفی می‌کرد؛ اما در تحقیقات فنی پلیس دچار تناقض‌گویی شد و راهی جز بیان حقیقت در پیش‌رو ندید.

شاه‌دزد مشهدی!
به گزارش شهرآرا، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی تصریح کرد: پس از اعترافات سارق مشخص شد که او پس از سرقت‌، طلاها را به یک راننده تاکسی‌تلفنی سپرده تا به همدستانش که در یزد زندگی می‌کنند، تحویل دهد. راننده تاکسی‌تلفنی نیز مقداری از طلاها را در یکی از شهرهای خراسان‌جنوبی به فروش رسانده و بقیه آن را نیز به زوج جوانی در یزد تحویل داده است.
بیدمشکی افزود: ‌با روشن‌شدن این اطلاعات‌، کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضایی به یزد اعزام و با همکاری پلیس آگاهی یزد‌، زوج جوان را به‌اتهام فروش طلاهای مسروقه به طلافروشی‌ها دستگیر کردند و تحقیقات برای شناسایی مال‌خران ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار