حرف‌های غیرکارشناسی در مجلس را کمتر کنیم

مردم آباده در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید کمیسیون‌ محور باشد و ما نباید فقط در مجلس به فکر حرف زدن خودمان باشیم بلکه باید حرف‌های غیرکارشناسی در مجلس را کمتر کنیم.
کد خبر: ۹۱۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 28 October 2020
به گزارش تابناک فارس: رحیم زارع نماینده در جریان بررسی گزارش کمیسیون آئین‌نامه داخلی در مورد طرح اصلاح موادی از آئین‌نامه داخلی مجلس به عنوان نماینده موافق اظهار داشت: فعلا در شرایط فعلی نارضایتی‌هایی در بحث‌هایی که در مجلس می‌شود وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه آزادی بیان مگر از تریبون مجلس است، گفت: اکنون کمیسیون‌های فرعی در مجلس حق اظهار نظری ندارند و به تصمیمات آنها هیچ ترتیب اثری داده نمی‌شود.
 
نماینده مردم آباده در مجلس تصریح کرد: تا کنون نمایندگان محترم هزار پیشنهاد دادند اما یکی از آنها هم رای نیاوره اگر طرح‌ها دو شوری شود پخته‌تر خواهد بود.
 
زارع تاکید کرد:‌با اصلاح موادی از آئین‌نامه طرح‌‌ها و لوایح تخصصی‌تر، کارشناسی‌شده تر و پخته‌تر خواهند شد و ما باید به فکر کیفیت قوانین در مجلس باشیم.
 
وی گفت: مجلس باید کمیسیون‌ محور باشد و ما نباید فقط در مجلس به فکر حرف زدن خودمان باشیم بلکه باید حرف‌های غیرکارشناسی در مجلس را کمتر کنیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار