فارسی های 21 میلیارد صدقه پرداخت کرده اند

مردم خیر و نیکوکار استان فارس در ۷ ماهه امسال ۲۱۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۹۱۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 04 November 2020

تابناک فارس به نقل از کمیته امداد، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس گفت: مردم نیک اندیش استان در ۷ ماهه امسال ۲۱۲ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.
بذرافشان یادآور شد: در ۷ ماهه سال گذشته ۱۳۳ میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال صدقه توسط خیران و نیکوکاران استان پرداخت شد که این میزان در ۷ ماهه امسال ۲۱۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال و با رشد ۵۸ درصدی است.
او در ادامه اضافه کرد: در شرایط کنونی جامعه به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و جلوگیری از تماس مستقیم دست‌ها با پول، همچنین عدم مراجعه مسئولان امور خیران به درب منازل و رعایت بهداشت صدقه دهندگان مردم فهیم می توانند صدقه خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنند.
مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه کمک های دریافتی در سرفصل هایی همچون جهیزیه، درمان، کمک های موردی، مسکن، فرهنگی و اشتغال هزینه می شود یادآور شد: کد USSD کمیته امداد فارس با شماره گیری #۲*۰۷۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نصب اپلیکیشن های سکه، سنا، ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷ ، تماس تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و سایت امداد امام خمینی(ره) به نشانی emdad.ir از دیگر راه های پرداخت صدقه به صورت غیر حضوری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار