کلاهبرداری با ترفند برنده شدن در قرعه کشی بانک

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گفت: شخصی که با دسترسی به اطلاعات حساب یکی از شهروندان، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی كرده بود در تحقیقات کارشناسان اين پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 12 November 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " احسان آنقی" افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش به مبلغ یک میلیارد ریال، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا، متهم که ساکن استان تهران بود شناسایی و با هماهنگی قضائی‌ دستگیر و به پلیس فتا استان منتقل شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به برداشت یک میلیارد ریال از حساب شاکی افزود : متهم با ترفند برنده شدن در قرعه کشی بانک و کشاندن مالباخته به جلوی دستگاه عابر بانک و با به دست آوردن رمز دوم اطلاعات حساب وی، اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب این فرد کرده بود.
رئیس پلیس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزی با تاکید بر اینکه شهروندان اراکی به هیچ عنوان کارت بانکی و اطلاعات آن را در اختیار دیگران نگذارند، یادآورشد: مردم در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir، بخش گزارشات مردمی‌ گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار