تحصیل ۵۹۵ دانش آموز در مدرسه‌های صدرای ولایت کرمانشاه

مدیر مدارس صدرای ولایت تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تحصیل ۵۹۵ دانش آموز در مدرسه‌های صدرای ولایت کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 15 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،قباد رده در خصوص مدارس صدرای ولایت در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری، ۵۹۵ دانش آموز در هشت مدرسه صدرای ولایت استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از این تعداد دانش آموز، ۵۵۵ نفر در مقطع دوم متوسطه و ۴۰ نفر نیز در مقطع اول متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مدارس صدرای ولایت تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد هشت مدرسه صدرای ولایت در سطح استان فعالیت دارند که از این تعداد هفت مدرسه در مقطع دوم متوسطه و یک مدرسه نیز در مقطع اول متوسطه مشغول به فعالیت است.

رده با اشاره به شهرستان‌های دارای مدارس صدرا در استان کرمانشاه، تصریح کرد: هم اکنون شهرستان سنقر کلیایی دارای ۲ مدرسه دخترانه و پسرانه در مقطع دوم متوسطه و یک مدرسه صدرای پسرانه در مقطع اول متوسطه، شهرستان کرمانشاه دارای ۲ مدرسه صدرای پسرانه و دخترانه در مقطع دوم متوسطه و شهرستان‌های اسلام آباد غرب، هرسین و کنگاور نیز هر کدام دارای یک مدرسه صدرای ولایت پسرانه در مقطع دوم متوسطه هستند.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال دانش آموزان از این مدارس در ابتدای سال تحصیلی جاری هشتمین مدرسه صدرای استان راه اندازی شده و آمار دانش آموزان مدارس صدرای استان نسبت به سال تحصیلی گذشته ۶۴ نفر افزایش یافته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار