جزئیات محدودیت‌های آذر به زودی اعلام می‌شود

سخنگوی ستاد کرونا در البرز گفت: هر چند بخشی زیادی از جامعه در حال حاضر در زمان خروج از منزل از ماسک استفاده می‌کنند ولی هنوز عده‌ای اصل را رعایت نمی‌کنند که این امر جان خودشان و دیگران را به خطر می‌اندازند.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 16 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» علیرضا سلیمانی با اشاره به اینکه جزئیات طرح جامع مدیریت کرونا به زودی اعلام می‌شود، اظهار کرد: در این طرح،  استان‌ها و شهرهای مختلف مثل گذشته در سه رنگ زرد، نارنجی و قرمز تقسیم بندی می‌شوند.

وی ادامه داد: این تقسیم بندی بر مبنای جمعیت شهرها، میزان شیوع کرونا و تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها انجام می‌شود.

وی توضیح داد: طرح جامع مدیریت کرونا از اول آذرماه آغاز و تا پایان دوره کرونا اجرایی خواهد شد.

سلیمانی اضافه کرد: بر مبنای طرح جامع، وضعیت شهرهای مختلف رصد می‌شود و با توجه به شرایط دستورالعمل دو هفته ای اجرایی خواهد شد و بعد از دو هفته رصد مجدد انجام می‌گیرد.

این مسئول تاکید کرد: برای کنترل کرونا و کاهش محدودیت‌های اعمال شده چاره‌ای از رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت دست وجود ندارد.

سلیمانی با اشاره به اینکه باید به جایی برسیم که همه مردم از ماسک استفاده کنند، گفت: اگر بیش از ۹۰ درصد مردم از ماسک استفاده کنند می‌توان به کنترل ویروس کرونا امید داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار